obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
NAT type 3 naar 2
CallOfDuty
Dat vermoed ik van niet.
Maar ook die heb ik meerdere malen via ip4, eigenschappen, etc. vastgezet.
 
I R Baboon
OK. Dan gaan we een testje doen met je PC en router.

Er bestaat een programma dat poorten echt kan testen.
Dus geen sites, maar een programma doet dat. Net zoals bv. CoD.
Een datapakketje gaat via poort 80 eruit en komt weer op een specifieke poort weer binnen.
Als de poort regel niet werkt (of wel) dan zal dat daar 100% uit blijken.
Dan alleen nog vorsen waar het probleem zit.

Heb je de PC nu aangesloten aan de router?
En wat voor een ip adres krijgt die PC van die router?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
CallOfDuty
Okay het volgende.

Nieuwe modem erop gezet.
Gisteren heel de dag nat open gehad.

Vandaag....strict.
Helemaal gestoord word ik er van.

Komt het nu door het dynamische ip adres?
Hebben andere providers dit ook?
Anders stap ik over want dit gelul duurt me te lang.
 
I R Baboon
Zeer waarschijnlijk wel.
Bij port forwards met de hand is het echt nodig om met vaste ip adressen te werken.
Stel wel een hoog adres in.
Bv. 192.168.0.100 voor de PC. Dan conflicteert het nooit met andere ip adressen.
Subnetmask: 255.255.255.0
Gateway 192.168.0.1
DNS mag auto blijven.

En pas de poort regels ook aan naar dat nieuwe ip adres.
Anders gaat het nooit werken.

Een eventuele reboot van de router en PC mag ook.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
CallOfDuty
Okay top. Ga ik zo even uit proberen.

Dus de laatste 3 meten 100 zijn van het ip adres?
Althans dat is het advies?
 
I R Baboon
Als ik je goed begrijp is inderdaad de bedoeling om die gegevens in te vullen bij de IPv4 netwerk settings in Windows.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Als ik je goed begrijp is inderdaad de bedoeling om die gegevens in te vullen bij de IPv4 netwerk settings in Windows.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
CallOfDuty
Nu rest mij nog 1 vraag.

De ene keer ga ik draadloos het internet op en de andere keer stop ik even de kabel erin.
Dat laatste omdat dan tijdens de game niet 1 keer in de 30 seconden een kleine "lag" komt.

Echter moet ik bij portforwarden 2 keer dit veranderen.

Bij draadloos eindigt het ip op 10 en bij kabel op 12.

Kan ik hier nog iets aan doen zodat ik niet steeds dit hoef te veranderen?

Hoe kan die "lag" trouwens als de pc slechts 10 meter van de modem router staat?
 
Tiger
Eigenlijk kan jij die vraag zelf beantwoorden. Je gaat toch van een wifi verbinding over op de kabel omdat je wifi verbinding niet optimaal is wat verschillende oorzaken kan hebben. Een van die oorzaken kan zijn dat er veel wifi verbindingen in je naaste omgeving zijn die op of in de buurt van je wifi kanaal zitten waardoor die je signaal verzwakken dus is daardoor je verbinding niet meer stabiel genoeg. Download eens inSSIDer3 dan kan je zien hoeveel wifi gebruikers in je omgeving zitten en op welk kanaal die zitten. Als dat het geval is probeer dan je eigen wifi kanaal te wijzigen om te kijken of je verbinding stabieler wordt.
 
CallOfDuty
Okay top. Ik zal het eens downloaden en bekijken.
Dat moet het haast wel zijn.
Kanaal wijzigen kan niet moeilijk zijn toch?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT type 3 naar 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 16 07 nov 2016
Advertentie