obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Na 20 inkomende gesprekken, problemen bevestigd
alphons
Aanvulling 10 december 2009

Het is inmiddels duidelijk dat de eenrichtingsgesprekken voorkomen nadat er 20 inkomende gesprekken zijn geweest. De oorzaak van het probleem is de firmware van de Livebox. Het betreft hier de laatste versie voor telefoniegebruikers (FAST3202_2601EA). Er wordt gewerkt aan een verbeterde versie van deze firmware. Deze nieuwe versie zal zo snel mogelijk aan alle klanten met telefonie van Online beschikbaar worden gesteld. Tot die tijd raden we u aan om uw Livebox te herstarten als u last hebt van eenrichtingsgesprekken. Dit kunt u doen door de stekker van de Livebox uit het stopcontact te halen, en deze er na 1 minuut weer in te doen.

Een ander probleem dat heel soms optreedt, is het helemaal wegvallen van de telefoonlijn. Bekeken wordt of met de verbetering van de firmware ook dit probleem wordt opgelost.

Enkele klanten hebben gemeld dat het bij hen soms 3 seconden duurt voordat er tijdens een gesprek geluid is. We werken er hard aan om ook dit probleem snel op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Online

Bron: http://www4.online.nl/netwerkmeldingen/
Gewijzigd door alphons op 15 december 2009, 11:29
ik denk soms, dus ik besta soms
 
Duckie
Tja, op 02-12 worden de problemen bevestigd door Online. Nu zijn we bijna drie weken verder en er is nog steeds geen oplossing!
 
Tiger

Quote

baddog schreef:
wanneer wordt hier wat aangedaan??????????????????

loopt al bijna 2 maanden en nog steeds niet opgelost....

SPOED!!!!... hoeveel alarmbellen moeten er getriggerd worden voordat offline is iets gaat doen.. dit is het zoveelste probleem... Nog even en jullie kunnen die leipdoos komen ophalen....


Zoals je op dit forum hebt kunnen lezen wordt hier door Online heel weinig aan gedaan het enige wat ze doen is zoals men in de volksmond zegt pappen en nat houden (maar je moet eigenlijk lezen je voor de gek houden ) want als je gaat bellen doorlopen ze eerst de hele procedure van de bekabeling en uiteindelijk proberen ze je wijs te maken dat het probleem toch bij jou ligt en ze laten je maar bellen tot in het oneindige en jij dacht dat je goedkoop uit was maar voor hun is het kassa.

Wat je zelf kan doen is ze schriftelijk in gebreke stellen en ze maximaal 3 weken de tijd te geven om het op te lossen zoniet dan kan jij je contract laten ontbinden en ben je van de ellende af.

Ja zoals in de meeste gevallen is goedkoop toch duurkoop want voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is er al heel lang niet meer bij, ik neem aan dat je van dit spreekwoord wel eens gehoord hebt.

En het verbaasd mij nog altijd dat er nog geen instantie is die dit produkt wat ze aanbieden waarmee veel klanten als het ware afgezeikt worden want zo noem ik dit aan de kaak stelt.

Het enige wat ik kan zeggen is bezint eer gij begint dus kijk eerst eens heel goed wat je aanschaft er staat hierover voldoende info op dit forum en laat je niet paaien door woorden maar door daden.
Gewijzigd door Tiger op 24 januari 2010, 18:26
 
Tiger
Als aanvulling op het vorige antwoord zou het ook heel verstandig zijn voor de toekomstige internetter of als je van provider wilt veranderen om je eens te informeren door op het betreffende forum rond te kijken welke problemen er zoal zijn om onaangename verrassingen te voorkomen.
 
nexico
Ik dacht dat hij begin deze maand zou komen, nu is het al bijna februari, komt hij nou nog een keer :S?

Oh, nu is het opeens later in de maand, hmmm ik wacht wel tot maart!
 
Tiger
@nexico,

Ik neem aan dat jij de nieuwe firmware bedoelt of bedoel jij iets anders ?.
 
nexico
Ja dat bedoel ik inderdaad, die zou het probeem moeten oplossen maar volgens mij hebben ze vertraging :S
 
alphons
Ik heb zojuist andere firmware op mijn modem gekregen. (27 januari 2010)
Oud: 3202_2601EA
Nieuw: 3202_2601EC

Ik zal hier over een paar dagen rapporteren of het opgelost is.

Met dank aan "Het Online Service Team"
ik denk soms, dus ik besta soms
 
nexico
Ik heb hem net ook geupdate naar de nieuwste versie, hopelijk werkt telefonie nu wel naar behoren Smile
 
alphons
Beste mensen, ik kan inmiddels denk ik wel melden dat het probleem met de nieuwe update inderdaad opgelost lijkt te zijn. Dus firmware modem: 3202_2601EC
Gewijzigd door alphons op 06 februari 2010, 14:14
ik denk soms, dus ik besta soms
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na 20 inkomende gesprekken, problemen bevestigd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Advertentie