obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Postcode Check BBned fout??
Richard
@Orangeuser: Schijnbaar werken nog meer bedrijven met die oude postcode, bijv. Tweakdsl en ook adslcentrale.nl

Als ik bij adslcentrale.nl ga kijken kom ik uit op 2879 meter.
dus bijna 3 kilometer.
Volgens die site zit je op de volgende centrale:
Den Haag-Rijswijk Zh Tulpstraat 2
Of het moet zijn dat ze je omleiden op een of andere manier.
Bijv. een probleem zoals Suug aangeeft.

Mijn waarde is bijv. 25.1 en als ik dat deel door 13.81 zit ik op afgerond 1,82 km van de centrale dus dat bewijst dat die berekening nogal nauwkeurig is want volgens de lijnmeting van de KPN was het 1900 meter.

Ik weet dat je een lijnmeting kunt aanvragen als er een storing is, geen idee of het zo ook kan en of dat al dan niet gratis is.
Maar zelfs voor 3 km heb je echt een te lage intraining, vandaar dat ook ik vermoed dat er ergens iets niet in orde is.
Helaas heb ik ook geen idee waar precies, dat kan vanalles zijn.

Greetings, Richard.
 
OrangeUser
Ik heb vandaag een lijnmeting laten doen en zogenaam probleem met ruis op de lijnGrin en ze zeggen dat de afstand tussen mij en centrale 4890 meter is. dus BBned zit verkeerd.

Dus ik moet ff wachten tot ze glasvezel in de grond plaatsen en misschien dat ik dan sneller kan downloaden.

Bedankt voor jullie hulp!!SmileSmileSmileSmile
 
Richard
Ah kijk aan.
Kostte dat nog iets die lijnmeting? Of heb je iets speciaals moeten zeggen bijv. dat je problemen met je modem had ofzo?

Greetings, Richard.
 
OrangeUser

Quote

Richard schreef:
Ah kijk aan.
Kostte dat nog iets die lijnmeting? Of heb je iets speciaals moeten zeggen bijv. dat je problemen met je modem had ofzo?


Het kostte niks mits je de Storingsdienst van KPN belt 0800-0407 en je zegt dat je last heb van ruis op de lijn en dan gaan ze je lijn doormeten en zeggen dat het aan de bekabeling ligt binnen huis Shock .
En dan vraagt ze of je ADSL gebruikt en dan zeg je ja en dan begint ze daar over een verhaal en dan vraag je aan haar of ze de afstand weet tot aan de centrale vanaf mij huis.

Nummer is gratis en lijnmeting is gratis.
 
Richard
Mooi, bedankt voor de informatie!
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Postcode Check BBned fout??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Postcode check 35Mbit nu 16 Mbit Snelheid : 2 06 dec 2020
postcode check Algemeen : 3 06 okt 2015
Firmware check uitschakelen Huawei configuratie en problemen : 7 05 feb 2014
Geen oplossing voor fout van Online bij verlenging abonnement Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 10 03 okt 2012
Online storing of DNS server fout Livebox meer apparaten aansluiten : 7 05 feb 2011
Advertentie