obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Telkens resetten voor wegvallende telefoonverbinding
vivoex
De telefoonverbinding valt zo om de 2 dagen wel een keer uit. Als ik alle draden uit en weer in doe, en de livebox een harde reset geef, doet ie het weer.

Ik zit dit al een paar maanden te doen en het begint nu toch wel erg frustrerend te worden....heeft iemand een idee waar het aan kan liggen dat het steeds uitvalt?
 
mourikvj
Aan je livebox!!

Johnny
 
mourikvj
Aan je livebox!!
Ik heb hetzelfde gehad, nu met een ander modem, een Thomson ST706
heb ik tot nu toe geen problemen meer.

Johnny
 
vivoex
ok thanks, morgen maar is ff bellen
 
mourikvj
Sterkte
 
tassietas
Je bent echt niet de enigste.
Ik ben al een half jaar bezig met livebox uit en aan zetten,updaten,resetten enz enz
Mijn telefonie doet het steeds niet en vanaf 10 december heb ik al helemaal geen telefonie meer, moet alles met mijn mobiel bellen.
Regelamtig gebeld maar ik kom echt niet verder met online.
Vandaag weer gebeld en ik eis een nieuwe livebox en wat denken jullie wat het antwoord was .....NEE
Ik betaal mijn rekening nu niet voordat mijn telefoon het weer doet en ik heb per mail gevraagd of hun mijn mobiel kosten willen vergoeden.

Ik kan nu alleen maar afwachten tot 5 januariAngry
 
rrozema
Sinds kort is het ISPs niet langer toegestaan automatisch het contract per jaar te verlengen; als je contract al langer loopt kun je dan ook waarschijnlijk nu per maand opzeggen. Mocht je op een 'verlengingsaanbieding' zijn ingegaan dan loopt je contract wel weer voor een heel jaar. Maar zelfs dan kun je, als het probleem te lang duurt, onder je contract uit door Online in gebreke te stellen; je schrijft ze een -liefst aangetekende- brief waarin je het probleem beschrijft en een termijn stelt waarbinnen het probleem uiterlijk opgelost moet zijn. Is het probleem na het verlopen van die termijn nog steeds niet verholpen, dan kun je eenzijdig het contract ontbinden. Hou wel alle data en berichten goed bij in een verslagje, zodat je dat later kunt overleggen wanneer er toch nog geld van je gevraagd wordt. De termijn moet -volgens dezelfde wet die je dit recht geeft- een redelijke termijn zijn, in de praktijk wordt meestal 3 weken gehanteerd. Noem de einddatum expliciet in je brief en vermeld gelijk dat je bij het verstrijken van die termijn zonder dat er een oplossing of een alternatief is geboden het contract als ontbonden beschouwt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telkens resetten voor wegvallende telefoonverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wegvallende internetverbinding met bijzondere log Zyxel configuratie en problemen : 2 11 feb 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Advertentie