obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Verhuizen binnenkort
sausje
Hallo,

Ten eerste, mijn excuses als dit het verkeerde forum is om te vragen. Ik zit namelijk met een aantal dingen.

Binnenkort ga ik verhuizen van Hoensbroek naar Valkenburg. Hier heb ik 3-4 jaar internet van Wanadoo/Online gehad, en maar zelden problemen.

Nu kwam ik er recent achter dat in Valkenburg GEEN ADSL2 lijnen liggen en dus maar max 8mbit kan krijgen, tevens is de centrale afstand ook 4km bij postcode check van BBNED en 2.5km bij speedtest postcode check.

Nu heb ik 2 vragen,

1. Kan ik ergens aanvragen om deze kabels te vervangen naar ADSL2, heeft dit uberhaupt nut om dan te doen? Of kan ik beter naar andere provider overstappen (kabel of goedkopere adsl die ook 8mbit in hun abbo's heeft) Want van 20mbit naar 8mbit gaan en toch dezelfde prijs blijven betalen vind ik een beetje onzin.

2. Welke kan ik nu beter vertrouwen als het om de afstand tot de centrale gaat, want als het dus echt die 4km is en dan nogeens op een ADSL 8mbit lijn dan hou ik 2mbit ofzo over??!

En daarbij komt het ook nogeens dat ik dus sinds afgelopen maand een nieuw jaar contract heb laten lopen (waar ook problemen mee waren + het was voordat ik wist dat ik ging verhuizen.)

Alvast bedankt voor het advies.

Groetjes, Sausje
 
TCP_IP
1.
Zou betekenen dat KPN hun wijkcentrale daar moet upgraden, dat word niet zomaar gedaan.


2.
Tja als er geleverd kan worden op je nieuwe adres en je hebt minimaal 4mbit word er voldaan aan het contract en zit je er voorlopig dus nog aan vast.
Je zou het eens bij Online zelf kunnen checken hoever je ervan af zit. Wellicht is het te ver en moeten ze het contract vantevoren al ontbinden. (4km is de max afstand waarop geleverd word meen ik).


Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizen binnenkort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV tijdelijk verhuizen Algemeen : 5 11 aug 2015
Nieuwe firmware update binnenkort (janurari) Livebox firmware : 4 26 dec 2009
Hoe kom ik te weten of mijn ADSL ooit nog zal verhuizen? Opleveringsproblemen : 2 18 aug 2008
Problemen verhuizen en opzeggen abonnement Algemeen : 2 25 feb 2008
Verhuizen Opleveringsproblemen : 2 22 dec 2007
Advertentie