obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
via rhine||Feather netkaart probleem
TCP_IP
Hmm wijzig de duplex mode eens van de netwerkkaart.

Start >> Configuratiescherm(classic view)>>apparaatbeheer
Klik op het plusje van netwerkadapters
rechtermuisknop op de netwerkadapter en kies eigenschappen
Klik op tabblad geavanceerd
Ergens links komt er iets met "speed & duplex mode" te staan, probeer eens "autosense" of "100mbit full duplex".

Ik kan nog niet uit je verhaal afleiden dat je een static IP hebt ingesteld, probeer dit ook eens.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
lidy
Ja staat al op statisch ingesteld intussen.

Haar net weer gebeld en naar je goede raad alles afgehandeld, maar bij haar staan er slechts 8 opties die evt aanpas/instelbaar zijn, hier 13 opties waaronder dus die speed/duplex ook, deze komt bij haar in de lijst totaal niet voorFrown
 
rrozema
Ik weet dat je dit nu niet wilt horen, maar als ik zo'n probleem heb dan pak ik atijd een goedkoop oud realtek netwerkkaartje uit de kast en plaats die in die computer. Werkt altijd. Ik ben bang dat dit toch echt aan de netwerkkaart, c.q. de drivers daarvan, ligt.

Als laatste wanhoopspoging kun haar nog vragen de netwerkkabel uit de computer en de livebox te halen en deze er omgekeerd weer in te drukken. Misschien helpt het...
Gewijzigd door rrozema op 30 december 2009, 10:52
 
lidy
Ja hoor , wil ik best horen hoorGrin Pfft

Maar mijn ouwe uitleenpctje staat nu ver weg...hier en eerder bij diverse andere mensen en met welke provider dan ook, zelfs op wifi met externe usb, was de verbinding steeds oke en stabiel.
Heb zo ie zo altijd hier 2-3 (oudere) LAN/video/kaartjes los liggen en aantal reepjes geheugen in soorten, je weet maar nooit verhaal Smile

Verder is er dus net 2 maanden en legale XP opgezet met SP3 en alles via de optie 'aangepaste updates' ipv 'snel' ook hardware dus nagekeken.
Via apparaatbeheer verder ook geen evt gele tekentjes gezien, dus ik snap het echt nog steeds niet Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'via rhine||Feather netkaart probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie