obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7270 en ADSl extra
Lieb
Hallo allemaal,

Wat rond gezocht en zelfs eeen lijstje gevonden met modems die werken, stond mijn model daar niet bij. Posts op andere fora geven wel aan dat andere mensen het aan de praat hebben met deze fritzbox, maar niet of er nog iets byzonders gedaan moest worden. Heb sinds een paar dagen een fritzbox 7270 en een orage ADSL extra verbinding.

Nu heb ik in de muur een "varkensneus" en een dun kabeltje (RJ-11?), maar als ik dat aansluit op de fritzbox dan geen internet Sad. om de bijgeleverde Y-kabel te gebruiken moet ik eerst weer een splitter erbij zetten, momenteel geen echte ADSL splitter bij de hand, maar ik heb dan ook geen kpn abonnement meer.

In de fritzbox geprobeerd om met gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen maar dat helpt niet (en volgens mij is dat ook niet nodig).

Iemand met zon apparaat een tip, moet er eecht eerst een splitter voor en dan de Y-kabel? of zie ik iets in de instellingen over het hooft.
 
TCP_IP
zit hem waarschijnlijk in de instellingen, wat he je tot nu toe geconfigureerd binnen je Fritzbox?

De ADSL instellingen staan in onze FAQ overigens.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema
FAQ vind je in het Navigatie menu aan de linkerkant.
 
hanshcjmeyer
Heb sinds een half jaar mijn FB 7270 als router achter het standaard Online modem hangen. Werkt op zich goed, maar remote acces van FB is helaas niet mogelijk. Ik heb al een keer de instellingen van de FB 7050a geprobeerd, maar die werkte niet.

FAQ geeft aan:
ADSL Extra (Family)
Provider Online
Abonnementsvorm ADSL Extra (Family)
Verbindingsprotocol 1483 Bridged IP (RFC1483) LLC
VPI / VCI 8 / 35
Primary DNS server: 194.134.5.55
Secondary DNS server: 194.134.5.5
ADSL modulatie: G.992.1 - G.DMT

De FB 7270 vraagt op de internet configuratie pagina naar:
- Wählen Sie, ob Ihre Internetverbindung über DSL oder LAN hergestellt wird.
- Geben Sie an, ob FRITZ!Box selbst eine Internetverbindung aufbauen oder eine bestehende Internetverbindung mitbenutzen soll.
- Geben Sie an, ob für den Internetzugang Zugangsdaten, z.B. 'Benutzername' und 'Kennwort', benötigt werden.
- Geben Sie die IP-Einstellungen hier an.
- Stellen Sie die Geschwindigkeit Ihrer Internetverbindung ein. Diese Werte werden zur Sicherung der Priorisierung der Netzwerkgeräte benötigt.

De FAQ gegevens dekken niet de vragen die de FB stelt... Wat moet ik instellen?
 
TCP_IP
- Wählen Sie, ob Ihre Internetverbindung über DSL oder LAN hergestellt wird.
LAN

- Geben Sie an, ob FRITZ!Box selbst eine Internetverbindung aufbauen oder eine bestehende Internetverbindung mitbenutzen soll.
Einer bestehende

- Geben Sie an, ob für den Internetzugang Zugangsdaten, z.B. 'Benutzername' und 'Kennwort', benötigt werden.
Niet nodig

- Geben Sie die IP-Einstellungen hier an.
Doe maar:
IP= 192.168.1.200
SM= 255.255.255.0
GW=192.168.1.1

- Stellen Sie die Geschwindigkeit Ihrer Internetverbindung ein. Diese Werte werden zur Sicherung der Priorisierung der Netzwerkgeräte benötigt.
100 mbit FD als dat kan ?

Gewijzigd door TCP_IP op 06 januari 2010, 11:14
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7270 en ADSl extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Fritzbox 3490 Eigen modem configuratie en problemen : 23 18 mei 2019
Advertentie