obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen of slechte telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Geen telefonie ivm nieuw modem?
PdK
Regelmatig werkt bij mij de telefonie niet maar na een reset kan ik meestal weer een paar dagen vooruit.
Vanwege deze problemen is er vanmorgen een Speedtouch 706 bij mij afgeleverd en morgenmiddag zal ik deze gebruiksklaar maken.

Toevallig heb ik vandaag de hele dag geen telefonie gehad, geen enkele reset hielp deze keer.
Kan het zijn dat Online de telefonie afgesloten heeft en dat deze weer in werking treed zo gauw ik het nieuwe modem aanmeld?
 
mecheltje
Dat is mogelijk was bij mij ook het geval, na aamsluiting van het nieuwe modem werkte de telefoon weer. Heeft met het macadres te maken.
 
PdK
Je hebt helemaal gelijk.
Nadat ik de Speedtouch had aangesloten werkte de telefonie vrijwel gelijk.
Hopelijk ben ik nu van de problemen af.

Bedankt voor je antwoord.
 
mecheltje
Graag gedaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefonie ivm nieuw modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie