obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
sagem xg 760n windows 7
henwin
ik heb een sagem xg 760n als draadloos dongel op de pc. Het OS was eerst XP, toen deed het internet het goed, nu heb ik als os windows 7 en nu doet mijn draadloos internet het niet.
De dongel werkt dus niet op windows 7 hoe moet ik dit oplossen?

kon geen win7 drivers vinden op de sagem site.
 
Relysin
en als je eens een vista driver probeert ? (als deze er uberhaupt is) enige oplossing imo. Of je moet een nieuwe dongel aanschaffen. het wil ook wel eens werken een driver te installeren die eigenlijk voor andere dongels bedoelt is, echter moet je dan wel even kijken wat voor chip er in de dongel zit (en dan een driver downloaden voor een dongel met dezelfde chip).
Gewijzigd door Relysin op 10 februari 2010, 16:30
 
Tiger
Er zijn 2 versies van die driver ik weet niet welke jij hebt kijk eens op de bijgevoegde link,

http://driverscollection.com/?H=XG760N Dongle WiFi&By=Sagem
 
zab
Of hier, toch?

http://kms.online.nl/SRVS/CGI-BIN/WEB...oos%20aan?
 
henwin


bedankt, nu werkt het weer Grin Ik dacht eerst dat het bestand niet werkte omdat dat zo leek maar toen ik de dongel erin deed begon deze toch stuurprogramma's te instaleren en daarn akon ik dus ook een netwerk zoeken ed,
eerst gaf de pc wel aan dat de dongel sneller kon werken als deze in een 2.0 poot zou zitten :S ik had hem gewoon in de usb poort aan de achterkant van de pc gedaan, nu zit ie met een kabel in de usb poort ana de voorkant en kreeg geen melding dus zal wel goed zijn Smile

bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sagem xg 760n windows 7', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Uitgaande mail op Windows telefoon Email : 4 29 jan 2015
wifi huawei HG665d problemen i.c.m. windows 8 Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 6 29 aug 2013
geen intenet nieuwe laptop met windows 8 Algemeen : 3 05 jul 2013
instelling windows mail met online Algemeen : 1 25 sep 2011
Thomson TG712 draadloze verbinding lukt niet met windows 7 en XP Thomson configuratie en problemen : 7 06 jun 2011
Advertentie