obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
In gesprek toon KPN bij uitbellen Online, hoe?
Richard
In de tijd dat ik zelf bij Online zat heb ik dat gefixed gekregen maar weet niet meer hoe.

Een kennis van me heeft een vaste KPN lijn en een Online telefonnummer, dus line-sharing.
Als ze uit belt met de Online telefonie en iemand belt haar op datzelfde moment op haar KPN vaste lijn nr. gaat de telefoon bij de beller gewoon over. Zo heeft zij niet in de gaten dat er iemand aan het bellen is en krijgt achteraf klachten dat ze niet bereikbaar is.

Nu heb ik dat vroeger ook gehad en heb er toen op een of andere manier voor gezorgd dat bellen de mensen de "in gesprek" toon kregen te horen als ik zelf aan het bellen was middels een inkomend of uitgaand gesprek.

Als ik het me goed herinner was dat door op de Online pagina het wisselgesprek uit te schakelen. Maar volgens mijn kennis staat dat uitgeschakeld.

Misschien is het dus een andere instelling en heeft iemand het juiste antwoord voor me, alvorens ik er later deze week of begin volgende week naar toe ga.
Greetings, Richard.
 
mecheltje
Ben daar zelf mee bezig geweest maar dat lukt niet.
Wat wel kan is een splitter plaatsen en daar een aparte telefoon voor kpn opzetten.
Dit werkt prima bij mij
 
Richard
Is een optie, maar dan moet je wel een splitter hebben, Los zijn die klommeltjes nogal duur.
Ik heb dat echter hier thuis werkend gehad gewoon met de Livebox. Of het moet zijn dat het hier werkte omdat de Livebox aan m'n telefooncentrale hing.
Greetings, Richard.
 
I R Baboon
Is het geen Speedtouch probleem?
Bij mijn 780WL gebeurt hetzelfde. Heb zelf een ander ISP en andere SIP provider.
Gewijzigd door I R Baboon op 16 februari 2010, 23:40
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Richard
Nee helaas. Het staat er misschien niet heel duidelijk maar het betreft hier nog een aansluiting met een Livebox.
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In gesprek toon KPN bij uitbellen Online, hoe?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie