obey-robots.txt
03 December 2016, 14:35
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Internet Zeer traag

Crimineeltje
Hallo ik heb sinds een half jaar ongeveer heel erg traag internet, Ik heb hier nu al een paar keer over gebeld als ik een bestand download kom ik niet sneller dan 200kb/s.

Ik ben al klant sinds 2006 en heb nooit problemen gehad eigenlijk sinds nu en ik irriteer me hier al best lang aan de stappen die al ondernomen zijn. Met deze snelheid kan je gewoon amper een bestandje downloaden of iets streamen

Eerst hadden ze me een nieuwe adapter opgestuurd voor me livebox
Ik heb nu een maand een nieuwe Router gekregen Thomson TG712

Ik heb dus ook nieuwe kabels van de aansluiting van de muur naar de router en ook dit heeft niet geholpen,
Als ik wat statistieken moet posten moeten een beetje helpen ik weet wel me weg doe ict maar vind die thomson dingen maar een ramp die livebox was veel makkelijk om iets te vinden.

Dit is zowel met de kabel me moeders pc als draadloos op mijn laptop en me eigen pc.

Groeten

Dennis
Gewijzigd door Crimineeltje op 24 februari 2010, 00:27
 
I R Baboon
Home > Broadband Connection > DSL Connection en dan nog details klikken. Daar staan de intrainwaardes.
Je zult wel een NL firmware hebben, maar het lijkt me duidelijk zo.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Crimineeltje
Ik heb idd in het nederlands staan ik woon der ook dus waarom zou ik het in het engels zetten Pfft

Koppelingsinformatie

Actief: 0 dagen, 12:57:45
DSL-type: G.992.5 annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 360 / 1.914
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 369,37 / 1,72
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 5,0 / 15,5
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,0 / 10,0
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): 0
Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 10
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
 
I R Baboon
Crimineeltje schreef:

Actief: 0 dagen, 12:57:45
DSL-type: G.992.5 annex A < ADSL2+ modus (prima)
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 360 / 1.914 < Upload is veel te weinig. Daar zie je aan dat er iets mis is.
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 369,37 / 1,72
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 5,0 / 15,5 < Die waardes kloppen niet met je download bandbreedte
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,0 / 10,0
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): 0
Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 10
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0


Er zit iets niet goed. Nu is het zaak om thuis alles optimaal te testen en aan te sluiten. Als het probleem blijft, ligt de oorzaak buiten je huis.
Weet je zeker dat het modem optimaal aan het ISRA punt hangt?
Zijn er geen aftakkingen ervoor?
Gewijzigd door I R Baboon op 24 februari 2010, 13:55
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Crimineeltje
Ik heb net met de Online Service Desk gebeld en die konden het probleem niet verhelpen, Het lijkt dat de snelheid niet eens goed bij mij aan komt dus het probleem ligt waarschijnlijk niet bij mij.

Ik word door technische dienst hier over terug gebeld op me mobiel als er een oplossing is waar mensen wat aan hebben zal ik hem hier ook posten.

@hier boven

Ik heb alles aangesloten zoals het moet ik had eerst een wanadoo livebox en maand geleden dus die thomson gehad dus alle kabels eruit nieuwe kabels die erbij zaten aangesloten en probleem is als nog.

Ik heb nog een keer met de servicesdesk gebeld omdat sinds dat ik langzaam internet heb ook met een ander nummer belde dan dat ik er voor had, Dus ik denk dat er heel wat verkeerd bij mij zit bij de centrale.
Gewijzigd door Crimineeltje op 24 februari 2010, 14:23
 
I R Baboon
Splitter hoeft niet meer met de Speedtouch.
Had je daar aan gedacht?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
oppie
Bij gebruik van een analoge KPN lijn is er nog wel een splitter nodig voor de 712. Aantal van deze splitters in het verleden zijn defect geweest waardoor met name de upload erg laag is, meestal tussen de 0,1 en 0,2 mbit. Zou hier ook het geval kunnen zijn, zoniet dan is het een kwestie van bekabeling uitsluiten. Je downstream is trouwens ook erg laag, eventuele splitter lijkt uitgesloten.
 
Crimineeltje
Ik heb geen splitter hij zit gewoon direct aangesloten op de muur waar de hoofdlijn loopt dat blauwe draadje,

Ik heb ook geen Kpn ik heb Online internet en oude nummer is van Casema nog nooit kpn gehad voor telefoon of internet
Gewijzigd door Crimineeltje op 24 februari 2010, 15:47
 
I R Baboon
OK. Dan zit je optimaal aangesloten.

Een van de laatste dingetjes wat je zelf kan doen, is de router resetten naar fabrieksinstellingen.
Ik vermoed dat niet de oplossing brengt, maar wie niet waagt, die niet wint.
Gewijzigd door I R Baboon op 24 februari 2010, 17:16
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Crimineeltje
Dit heb ik toevallig gisteren gedaan maar dit zal sowieso niet hebben geholpen omdat ik deze router net nieuwe heb
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet Zeer traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Trage internet Snelheid 4 23 oktober 2016, 14:49
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan401:39:19
| Tiger03:00:40
| dutch flash04:04:28
| Roroko04:14:58
| Wanabo04:23:50
| Lutz08:11:14
| Ronsworld15:08:03
| ronald schuit15:14:04
| okkie_199417:09:57
| trebor60 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?