obey-robots.txt
06 December 2016, 13:06
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

hoe kom je van Online Breedband BV voorheen Wanadoo af!!!

wanadoo_ramp
sinds 5 maart 2004, 15.59 heb ik een contract afgesloten bij Wanadoo. Wanadoo is later overgegaan naar Orange. Deze is weer overgenomen door Online Breedband BV. Ik maak hier sinds 30 November 2007 al geen gebruik meer van. Heb in januari 2008 Online Breedband BV verzocht, als het termijn verstreken was - mijn contract op te zeggen. Nog steeds werd en wordt er geld automatisch van mijn bankgiro afgehaald, heb zelfs een rode kaart bij de aangetekende envelop ingedaan, zodat het automatische inning gestopt zou worden. Vrolijk gaan ze er meedoor. In juni 2009, weer het zelfde als in 2008, maar nog steeds anno 9 maart 2010 wordt er iedere maand automatisch geld geind. Heb die lui daar ook gebeld, van Online Breedland BV in Amsterdam. Helaas geen respons, nul komma nul.

I R Baboon
Heb je een schriftelijke bevestiging gekregen dat je abonnement is opgezegd?

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

wanadoo_ramp
ik heb geen ontvangst bevestiging gekregen van Online Breedband BV, zelfs niet dat ze een rode kaart hebben ontvangen, zodat het automatisch afgeschrijven beeindigd zou worden. Misschien dat ik contact moet opnemen met RADAR of ander consumenten programma, misschien bieden die enig soelaas.

I R Baboon
De rode kaart is geen opzegging van een contract!
Die is alleen voor het stopzetten van een lopende machtiging.

Volgens mij ben je nu nog steeds klant van Online.
Daarom ook de blijvende afboeking.

Wat zeiden ze van de helpdesk exact tegen je toen je belde?

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

oppie
Als jij geen bevestiging hebt ontvangen van opzegging en er maand (en) erna nog geld wordt geincasseerd dan had je eerder aan de bel moeten trekken. Gouden regel bij abonnementen en contracten.

Tiger
@wanadoo_ramp,

Dit is echt een ramp dat jij het zo ver hebt laten komen maar daar heb je op dit moment niets meer aan.
De opzegtermijn voor jou is momenteel 1 maand want jij kan per maand opzeggen en dan kan je er vanaf zijn.
Jammer dat je zoveel geld voor nop betaald hebt.

skourre
als je het echt opgezegd hebt en ze halen er nog steeds geld af dan laat je dat toch gewoon terugstorten.mij zou dat niet overkomen.ik liet het gelijk terugstorten bij de bank.krijg je vanzelf bericht waarom je niet betaald.

wanadoo_ramp
er is nu aktie ondernomen van Online Breedband BV zelf, die gaan er wat aandoen. Heb kontakt met ze gehad. Dus afwachten er nu gebeurd. Ik laat het u weten.

Tiger
wanadoo_ramp schreef:
er is nu aktie ondernomen van Online Breedband BV zelf, die gaan er wat aandoen. Heb kontakt met ze gehad. Dus afwachten er nu gebeurd. Ik laat het u weten.

Je maakt sinds 30 November 2007 al geen gebruik meer van internet gaf jij aan en nu ga je nog eens rustig afwachten hoe vaak Online nog geld gaat afboeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dit is echt ongelooflijk.

zab
@Tiger:

Je had al geschreven: "Dit is echt een ramp dat jij het zo ver hebt laten komen maar daar heb je op dit moment niets meer aan."

Wat loop je toch te stuiteren jongen/meisje. Neem nog een borrel zou ik zeggen...
Aan dat soort posts heeft niemand wat (net zoals deze trouwens, proost ;-)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoe kom je van Online Breedband BV voorheen Wanadoo af!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Met de billen bloot, Online! Storing 2 05 november 2016, 16:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:16:34
| Tiger02:57:45
| dutch flash03:15:13
| Ano03:22:36
| RichieB04:52:49
| funkyduck05:03:03
| frankvdz12:57:50
| Hans13:18:38
| mountainmaster14:11:23
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?