obey-robots.txt
11 December 2016, 08:59
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Delen van spelen & toepassingen

Trunx
Hoi,

ik zit met het volgende probleem:
ALs ik een nieuw spel will registreren via Delen van spelen & toepassingen, en daarvan de volgende poorten wil openzetten voor Battlefield Bad Company 2 voor playstation 3.
TCP-poorten: 80, 18121, 18126, 13505
UDP-poorten: 18126, 10000

Ik voer alles normaal in maar ze worden niet opgeslagen, ik druk erop en dan staat er (Geen poortkaarten gedefinieerd voor dit spel of deze toepassing)

wat doe ik verkeerd?

rrozema
De web interface kan soms wat verwarrend zijn. Probeer steeds op 'Apply' te drukken na elke wijziging die je maakt.

De_Hollander
moet ik ook de TCP-poorten: 80, 18121, 18126, 13505 toevoegen en ja hoe?
ik kan alleen 5 cijvers ingeven bij het selecteren bij TCP plaats van all geselecteerd

hier staat het in een andere modem makkelijk maar in de speedtough 706

UDP-poorten ingevult zoals het hier staat

ik heb het nu zo gedaan

1271267760-80

ik heb hier een voorbeeld van een andere modem ik weet niet of ik het goed heb gedaan.

http://portforward.com/cports.htm

zie Battlefield bad Company 2 in het lijstje

Ik heb een check verricht met dit progje

http://portforward.com/help/portcheck.htm

de poorten TCP waren allemaal open
TCP wel
maar de UDP poort 18395 niet er stond your port is not open.

dat is niet goed lijkt me
Gewijzigd door De_Hollander op 14 april 2010, 23:30

jesse
bij mij werkt het internet van online heel slecht ik heb erg spijt dat ik deze provider heb gekozen

De_Hollander
Daarom ga ik hier ook bij weg, ik heb al een andere provider gekozen.
Online moet zo met die klote modems maar goed doorgaan ik ken al veel mensen die al opgestapt zijn om dezelfde reden als mij

Ton Deuze
men moet eens te rade gaan of het wel aan Online ligt. volgens mij is het vaak ADSL in het algemeen. Het komt maar weinig voor dat overstappen naar een andere provider de huidige problemen verhelpt.

ook modems zijn niet altijd het probleem. natuurlijk kan het zo zijn dat voor bepaalde gebruikers sommige modems niet geschikt zijn of zaken tegenhouden cq niet mogelijk maken. Maar wat let je om een eigen modem te gebruiken? Voor weinig geld koop je een open modem of modem/router welke je gewoon kan gebruiken. ik weet niet of ergens hier op het forum de instellingen staan maar een simpel telefoontje naar de helpdesk en verzoeken om de instellingen van o.a. de VPI/VCI en alle instellingen worden gegeven.

waarschijnlijk zijn ze zelfs te vinden op de klantenservice pagina van Online via zoeken op VPI (en/of) VCI.

De_Hollander
Maar de download speed vindt ik hier ook tegenvallen.
14 Megabit = 1.7 Megabyte

eerst was het meer maar waarom deze nu lager is weet ik ook niet.

Met upc heb ik dadelijk ook alles in 1 maar heb dan ook een modem waar ik zeker De games online kan spelen.
En een download speed van 25 megabit = 3.2 megabyte

gekkedwaas
@De_Hollander

iig zou ik niet overgaan naar KPN die hebben het modem helemaal dichtgezet, tis maar dat je het weet.
Greetz,

Peter

De_Hollander
ik ga naar upc

gekkedwaas
Goeie keuze Grin
Greetz,

Peter

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Delen van spelen & toepassingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Foto's delen Algemeen 2 31 december 2015, 11:07
Opnames spelen niet af. Digitale TV storing 3 25 januari 2015, 13:06
Online spelen niet mogelijk na laatste update Thomson Livebox meer apparaten aansluiten 12 13 maart 2011, 01:37
ps3 problemen online spelen Algemeen 8 06 januari 2010, 11:07
Hoge MS bij spelen van (spel) Wolfteam Speedtouch 706 configuratie en problemen 1 28 juli 2009, 13:58
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:32:29
| vdbits06:43:40
| Wanabo09:41:17
| Carlovanlent11:29:53
| Matthy Alblas13:46:27
| ronald schuit14:14:35
| famcai14:48:38
| cdb19:27:51
| peukevreugd21:53:52
| johan32421:54:46
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.