obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie compleet dood
DaSuperGrover
Na mijn vakantie deed mijn telefonie het niet meer.
Bij binnenkomende gesprekken gaat de telefoon met een heel kort rinkeltje over, maar bij opnemen hoort de beller nog gewoon de toon van overgaan, en gaat uiteindelijk naar de voicemail. Voor KPN én Wanadoo/Orange nummer

Uitbellen kan niet, geen kiestoon. Als ik de livebox uitzet, heb ik wel een kiestoon (KPN) en kan ook goed gebeld worden. Al contact gezocht met Orange maar nu na 5 dagen nog steeds geen oplossing.

Livebox keduuk ??

Voorheen met exact dezelfde telefoons en bekabeling zonder problemen
 
Wanabo

Quote

DaSuperGrover schreef:

Livebox keduuk ??


Ziet er wel naar uit!


Heb je de telefoonaansluiting nog via KPN? Probeer dan eens een telefoon zonder livebox op de telefoondraadjes aan te sluiten en kijk of je een "normale" kiestoon hebt en alle functies werken.

Sterkte! Sad


Edit: ik denk aan een defect relais in de LB! Hoor je duidelijk een klik tijdens de opstartfase van de LB?
Gewijzigd door Wanabo op 06 september 2006, 00:01
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
DaSuperGrover

Quote

Wanabo schreef:

Quote

DaSuperGrover schreef:

Livebox keduuk ??


Ziet er wel naar uit!


Heb je de telefoonaansluiting nog via KPN? Probeer dan eens een telefoon zonder livebox op de telefoondraadjes aan te sluiten en kijk of je een "normale" kiestoon hebt en alle functies werken.

Sterkte! Sad


Edit: ik denk aan een defect relais in de LB! Hoor je duidelijk een klik tijdens de opstartfase van de LB?

Yep, wel normale kiestoon van KPN zonder de LB.

Ook de klik hoor ik wel, dus wat er precies a.d. hand is ???

Orange gaat me vandaag terugbellen wat ze gaan doen, afwachten maar weer .. . . . .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie compleet dood', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 sep 2017
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen : 8 04 sep 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Advertentie