obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
20mb bij een oude isdn aansluiting
LG1
mijn 2e post hier
heb me niet aangemeld.

ik vroeg me af of het mogelijk was om naar online.nl 20mb over te stappen
ik heb vroeger een ISDN lijn gehad
daarna is dat internet bellen geworden en word het isdn opgeheven.

maar nu lees ik dat als je isdn hebt je niet meer dan 8mb kan krijgen op je lijn via adsl.
nou wil ik niet betalen voor een 20mb lijn als ik technisch toch geen 20mb kan halen maar max 8mb omdat in de wijkcentrale nog ISDN modems voor adsl geplaatste zijn
ik heb tenslotte een modem gekregen bij het internet bellen dat geschikt was voor over een isdn lijn.

zit er over na te denken om mijn 2e ader paar van hjet isra punt te gebruiken en daar online.nl op aan te vragen
dan weet ik zeker dat er nog geen isdn toestanden ( eigenlijk dus nog niks ) in de wijk centrale is geplaatst en ik kan mooi soepel overgaan van de 1 naar de ander
hooguit betaal ik hierbij dus 1 maand voor 2 abb. maar dan weet ik zeker dat alles werkt en ik niet zonder internet kom te zitten
is tegenwoordig toch een lifeline geworden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '20mb bij een oude isdn aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Telefoon aansluiting? Zyxel configuratie en problemen : 2 20 jul 2016
Snelheid oude klanten Snelheid : 7 04 mei 2015
aansluiting Zyxelmodem Online Alles-in-1 met Glasvezel : 2 13 feb 2015
Advertentie