obey-robots.txt
08 December 2016, 06:54
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Livebox annex Speedtouch 706

remikiso
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje, ik had vorige week nog een Livebox waarmee ik draadloos een snelheid haalde van 14 mb, nu heb ik sinds een paar dagen een speedtouch 706 en de snelheid is nu opeens maar 200 kb. Hoe kan dat nu? Alle kabels zitten het zelfde, er is niets veranderd buiten een andere modem dan.
Kan iemand mij hierover meer vertellen wat ik kan doen zodat de snelheid hoger gaat?

Ton Deuze
Moet intern een probleem zijn in de bekabeling of aansluiting. Heb je alles vervangen, de kabels, adapter etc? Alles van de 706 gebruikt en alles van de livebox verwijderd?

Zo ja, en je weet zeker dat je alles goed gedaan hebt > contact opnemen Helpdesk. Zij kunnen meten of het ergens in de lijn zit of dat je misschien een defect hardware ontvangen hebt.

remikiso
Ja ik heb alles gebruikt wat bij de speedtouch zat, dus ik ga de helpdesk bellen.
Bedankt alvast.

Ton Deuze
Al gebeld?

Misschien kun je nog wat gegevens hier melden omtrent je aansluiting en kan iemand hier nog iets voor je betekenen alvorens je de de 15ct per minuut gaat aftikken Wink

- Zat er een splitter bij die je gebruikt?
- Wordt de adapter warm/heet?
- Waar staat het moden (meterkast/woonkamer)?

Zijn er nog te melden verschillen tussen de LB en de 706 en de wijze waarop je het aangesloten hebt?

TCP_IP
Check met inSSIDer eens of je op een vrij kanaal zit.
Op het moment dat een ander netwerk op die van jou stoort kan het resulteren in een traag en wegvallend signaal.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

oppie
Als het met een kabel ook die snelheid heeft of je ziet op je modempagina dat het modem intraint met slechts 2Mbit dan kun je het beste bellen met de klantenservice.

flower thunder
Sluit je LB nog eens aan.....kijk eens of er dan ook weer een verschil is, of dat je weer op het "oude niveau" in traint en snelheden haalt als tevoren........

En anders....ff bellen ja.

remikiso
Bedankt allemaal voor de berichtjes,

allereerst heb ik inSSider gedaan. en ik zit met 6 andere op kanaal 1, ik weet alleen niet hoe en waar ik dat kanaal kan veranderen.Cool

Ik heb gister de helpdesk gebeld en zij hebben nu een dossier aangmaakt want de medewerker vond het ook wel traag eruit zijn, in de modem onder DSL kwam 667/2048 te staan.
Alle kabels die bij de Speedtouch waren geleverd heb ik ook gebruikt.
De medewerker dacht eerst dat de telefoonaansluiting geoxideerd was, ik zei dat is dan zeker binnen 10 minuten gebeurt, want met de Livebox had ik geen probleem.Grin

Er is dus wel aandacht gelukkig voor mijn probleem bij Online en dat vind ik wel fijn.

Ik hoor graag van iemand die mij kan vertellen hou ik op een ander kanaal kan komen.

Groetjes Remikiso.

Ohh en de LB heb ik jammer genoeg weggegooid, ja zat ik ook om te balen.
Gewijzigd door remikiso op 19 april 2010, 18:23

remikiso
Heren en dames, het is nu een uur later en ik zet de pc aan en hij gaat als een tiet.....

Op speedtest had ik eerst 1.79 nu 10.59 mb/ps dus ik weet niet wat ze hebben gedaan maar lof allom.Grin

Yeayyy eindelijk mijn eigen vertrouwde snelheid terug.

Bedankt nogmaals iedereen voor de berichtjes.

Ton Deuze
Waarschijnlijk heeft de tech dienst het dossier ingezien dat de medewerker gemaakt heeft. Tech heeft daarop waarschijnlijk een port-reset gedaan, ATM pad vernieuwd en een reset vanaf het platform uitgevoerd. Een reset op het modem daarna dat zich opnieuw intreedt (danwel door de klant, dan wel via een port-reset vanuit Online) doet de truc.

Belangrijkste is, je bent geholpen. Daar doorloop tijden van een dossier vaak enkele dagen in beslag nemen moet jij hier toch zeer aangenaam verrast zijn dat het probleem binnen afzienbare tijd verholpen is Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox annex Speedtouch 706', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen 4 18 mei 2015, 18:49
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen 4 14 mei 2015, 17:57
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten 3 21 januari 2015, 13:58
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten 3 07 oktober 2014, 22:15
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:17:56
| Ronsworld07:48:07
| earlgrey7209:11:34
| Hans09:56:59
| Wanabo10:12:31
| Ano10:27:06
| dutch113:09:26
| RichieB13:55:43
| Memooh18:42:40
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.