obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Draadloze verbinding valt weg
jess2010
Hallo allemaal,

Sinds vandaag is eindelijk na 3 weken mijn internet verbinding actief. Ik helemaal blij maar nu blijkt dat telkens mijn verbinding wegvaltSad Ik heb deze draadloos geinstalleerd, heb een ingebouwde wifi in mn pc. Als deze dan wegvalt is het hele draadloze netwerk ook niet meer te vinden in de netwerklijst. Dit duurt enkele minuten soms sneller en dan pakt hij de verbinding automatisch op. Ik zit zo goed als naast mijn modem dus de afstand kan het ook niet zijn.
Ik heb een thomson00734C modem. Hebben meer mensen hier problemen mee of wat kan de oorzaak zijn? Graag hoor ik van jullie.

Groetjes Jessica
 
Tiger
Het maakt niet uit als je zo goed als naast je modem zit.

Als in je naaste omgeving anderen draadloos op hetzelfde kanaal of kort daar bij zitten beinvloed dat je modem en kan het signaal wegvallen met als resultaat geen internetverbinding meer.

Download eens het programma inSSIDer scan dan eens en kijk wie er in je omgeving zit en op welk kanaal.





Klopt het typenr van de Thomson wel op internet is deze via google niet te vinden.
Gewijzigd door Tiger op 21 april 2010, 01:10
 
jess2010
Hoii

bedankt voor jullie berichtje.. ik heb even gekeken wat voor soort modem ik heb.
dit is een 712. Ik gebruik verder een laptop met windows xp. en als de verbinding wegvalt
dan zijn er nog wel andere draadloze netwerken in mijn omgeving te vinden. Tevens zal ik even dat programma downloaden als dat lukt.. wat ik er mee kan snap ik nog niet helemaal maar ik wacht op een berichtje terug...

groetjes jess
 
Jeff
Met Inssider kan je uitzoeken welke draadloze netwerken operationeel zijn in je omgeving.

Tevens kan je met dit programma bekijken op welk kanaal de netwerken operationeel zijn. Start de tool op en selecteer de juiste draadloos-netwerkadapter. Daarna rest het je alleen nog om op 'Start scannen' te klikken. Het programma zal vervolgens beginnen met detecteren.

Als dat gebeurt is, wordt het simpel om je draadloze router op een niet-gebruikt kanaal in te stellen.

Dat is zn beetje wat je er mee kan.
 
jess2010
Zoo mensen nouu daar was ik eens weer, nadat mijn computer GECRASHED is omdat ik een programma moest installeren wat mij hier aanbevolen is!!! En bedankt he.. heb nu maar een nieuwe moeten kopen omdat er helemaal niets meer mee te doen was. Ik kijk de volgende keer wel 100x uit voordat ik iets installeer. Wat betreft mijn draadloze verbinding, Ik wil de optie die Ton geeft nog wel proberen maar ik installeer geen rare programma's meer. Nou ja bedankt voor de tips en ik zal eens kijken of het lukt.

Groetjes jessica
 
Jeff
Computer gecrashed na het installeren van inssider ?? Vreemd..,
Voor de instalatie van inssider geen rare computer problemen gehad?
(Rare meldingen,pop-up vemsters,trage computer of antivirus meldingen)
 
jess2010
nou voordat ik inssider kon installeren moest ik eerst net. framework installeren en daar ging het mis.. ik kreeg een foutmelding de computer starte opnieuw op en ik kon niks meer.. is nagekeken en helaas hopeloos.. dus vandaar.. maar ja laptop was ook 3 jaar oud.. maar goed het was niet goed in ieder geval.. ik heb al gevonden hoe ik t kanaal kan wijzigen weet alleen niet op welke ik m moet zetten..
 
jess2010
Goedemorgen,

bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb mijn modem nu ingesteld op kanaal 8. Ik moet zeggen gisteren had ik dit nog niet gedaan en heb ik er ook geen problemen mee gehad. Misschien heeft het toch aan mijn oude laptop gelegen. We zullen het uittesten en kijken hoe het gaat, maar het komt vast goed! Dit onderwerp mag gesloten worden van mij. Heel erg bedankt voor alle snelle hulp.

Groetjes Jessica
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze verbinding valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
Advertentie