obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
06 nummers bellen werkt niet
I R Baboon
De router gaat dan naar een staat zoals je hem voor het eerst uitpakte uit de doos.
Dus het kan geen kwaad.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
flower thunder
Eureka !!!

reset ingedrukt....ff wachten....en alles doet het weer zoals tevoren.....

Bedankt voor jullie hulp!!!

PS: ik had mijn klacht ook voorgelegd bij online: zij zijn nu een "onderzoek" gestart naar mijn mogelijke probleem.

volgens mij kunnen ze daar bij de helpdesk beter iedereen verwijzen naar dit forum, of sommige foraleden in dienst nemen.....!!! HULDE !!!

Op mijn vraag aan Online WAAROM ik steeds maar weer ( ook nu met een nieuw modem ) mijn modem moet resetten was hun antwoord: "Als u het modem vaker moet resetten kan het zijn dat u het modem te zwaar belast met te veel verbindingen. Dit gebeurt vaker met downloadprogramma's die te veel verbindingen vragen".............Grin

Waar is zo'n modem dan voor gemaakt???

UPC here we come !!!!
Gewijzigd door flower thunder op 03 mei 2010, 23:28
 
I R Baboon
Gelukkig opgelost.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '06 nummers bellen werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie