obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Dongle van KPN : 19kb/s ipv 14.4 Mb/s
MQN
Ik heb vandaag mijn USB modem (dongle) van KPN ontvangen en geinstalleerd en ben zeer ontevreden over de prestaties!

KPN adverteert met Download snelheden tot 14,4 Mbit/sec, maar ik haal slechts een gemiddelde download snelheid van 19 kbit/sec. Bijna een faktor 1000 langzamer! Ik heb de klantenservice van KPN gebeld en ze wisten me te vertellen dat dat komt omdat ik binnenshuis internet en waarschijnlijk een slecht bereik heb. Buiten zou ik een veel hogere snelheid moeten kunnen halen.
Volgens het start scherm van de KPN verbinding heb ik een signaal sterkte van ca 80%, dus dat zou goed genoeg moeten zijn.

De klantenservice bewwert nog dat in de gebruikersovereenkomst zou staan dat de snelheid afhankelijk is van de locatie enz.
Hierover wordt echter niets vermeld op de wervingssite van KPN:

http://www.kpn.com/zakelijk/zakelijk-internet/Internet-op-uw-laptop.htm


Ik heb nog 7 dagen om mijn abonnement van 20Euro/maand op te zeggen, zegt de klanten service, maar in de begeleidende brief staat, dat je niet kunt opzeggen als je de dongel eenmaal hebt gebruikt!

Mooie service van de KPN, maar niet heus!

Zijn er nog mensen die wel een goede download snelheid halen met hun dongle van KPN?
 
Wanabo
Hoi MQN, misschien in het forum vergist?

Het zuster Gebruikers forum over KPN vind je hier, KPN Gebruikers Groep

Natuurlijk zijn reacties op je vraag ook hier welkom.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dongle van KPN : 19kb/s ipv 14.4 Mb/s', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PC met Vista aansluiten met dongle Thomson meer apparaten aansluiten : 6 05 mei 2014
Slechte verbinding met USB Dongle Algemeen : 14 26 sep 2013
Huawei HG655d icm Kpn Umts Dongle Eigen modem meer apparaten aansluiten : 8 21 nov 2012
USB dongle maakt geen verbinding @#$*&!!! WiFi : 2 13 jul 2008
draadloos: van dongle naar eigen netwerkkaart? Algemeen : 10 02 jul 2008
Advertentie