obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen of slechte telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Diverse telefoonstoringen
meegja
Livebox met software versie 3202_2601EC

Ik zet hier de dingen neer die ik nu last van heb. Wellicht voor anderen herkenbaar zodat er aan gerefereerd kan worden als Online helpdesk weer eens heel verbaasd doet ("Goh, dat heb ik nog nooit gehoord?" )

- regelmatig duurt het heel lang voordat het nummer wordt gekozen wat is ingetoetst
- tijdens gesprek opeens verbinding verbroken
- telefoon gaat, neem op en krijg dan achter elkaar alleen de begintonen van de Livebox te horen terwijl de beller zelf een in gesprek toon krijgt
- bij reset modem duurt het extreem lang voordat de telefoon online komt

Bovenstaande verdwijnt na een paar dagen vanzelf weer of na een reset van de modem. Ze gaan (als het goed is) een nieuwe modem opsturen en eens zien wat er gaat gebeuren dan.
 
Jeff
deze problemen komen bij mij ook terug en verdwijnen niet na een reset soft/hard:

- regelmatig duurt het heel lang voordat het nummer wordt gekozen wat is ingetoetst
- bij reset modem duurt het extreem lang voordat de telefoon online komt
- bij slechte voedings adapter geen kabel verbinding meer alleen draadloos
 
meegja
Nou, heb nu de SpeedTouch modem maar nog steeds dus probelemen. Net bijvoorbeeld opeens telefoon die zomaar uitzichzelf op de modem offline ging :-( Er is echt iets structureels mis daar bij Online Sad
 
meegja
@ compucats
Hoop dat dat het oplost voor jou. Bij mij heeft het dus helemaal geen verschil gemaakt: van Livebox naar SpeedTouch maar het lijkt geen verschil te maken. Zelfs nog iets erger: random heb ik geen DSL signaal Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Diverse telefoonstoringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
2007-01-08 09:25:01 - OOrange ADSL Family en Starter klanten op diverse lokaties. Storing : 2 10 jan 2007
Advertentie