obey-robots.txt
09 December 2016, 18:15
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Online en Huawei bouwen 50 Mbit (V)DSL netwerk

Wanabo
Amsterdam, 27 mei 2010 - Internetprovider Online en Huawei Technologies (Netherlands) B.V. hebben een overeenkomst getekend voor de bouw van een nieuw DSL netwerk in Nederland. Dit netwerk stelt Online in staat haar klanten nog betere internetkwaliteit en, op basis van VDSL, hogere down- en uploadsnelheden tot 50 Mbit/s te bieden.

Marco Wassink, Director IT & Network van Online: ”Het internet wordt steeds intensiever gebruikt voor bijvoorbeeld gamen en het delen van zware bestanden als video’s. De consument heeft daarom veel behoefte aan internet met hoge snelheden. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zorgeloos kunnen blijven genieten van alle voordelen van het internet en daarom investeert Online in de bouw van een nieuw DSL netwerk. Dit netwerkt stelt ons in staat om, op basis van VDSL, hogere snelheden te kunnen bieden. Huawei is een zeer geschikte partner om dit netwerk voor ons te bouwen. Zij zijn hierin zeer ervaren en bieden een uitstekende technologie.”

De voorbereidingen voor de bouw van het nieuwe DSL netwerk zijn inmiddels gestart en in het tweede deel van dit jaar verwacht Online VDSL aan haar klanten te kunnen leveren.

Huawei is van mening dat, na vele jaren van succesvolle VDSL implementaties wereldwijd, zij Online’s marketingstrategie om snelle en innovatieve nieuwe diensten aan haar klanten te kunnen leveren, kunnen ondersteunen. Dit contract is een volgende stap in de samenwerking tussen Online en Huawei. Huawei zal intensief met Online samenwerken om hun zakelijke doelstellingen te kunnen realiseren.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Downstream
We zijn nu ver in de 2de helft van het jaar.
Heeft Online al daadwerkelijk minimaal 1 VDSL aansluiting opgeleverd?

oppie
Volgens mij is de pilot fase doorlopen, centrales zijn aangepast en de officiele uitrol zal de komende maanden van start gaan. Was enige vertraging maar gaat wel komen tussen november en januari.

azsxdc
Commerciele tests zijn begonnen

TCP_IP
Ben benieuwd wanneer de definitieve uitrol begint van VDSL, ik heb er ook wel oren naar aangezien ik tegenwoordig ook bij Online zit. Ben eigenlijk nog benieuwder of een overstap van ADSL naar VDSL makkelijk gaat.

1,5MBps is leuk, maar 5MBps is nog leuker natuurlijkGrin
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Trunx
Hopelijk is het bijna zover Smile stappen meteen alle gasten over naar VDSL? krijgen we daarvoor een nieuwe modem?

I R Baboon
Je zal een nieuw contract moeten aangaan als je VDSL wilt krijgen.
En je mag niet te ver van de centrale afwonen, anders kom je niet in aanmerking voor VDSL.
De limiet ligt bij de meeste providers van VDSL bij 1500 meter.
Welke limiet Online hanteert is nog niet bekend.

Het modem wordt een Huawei HG655d. Die heeft ook een ingebouwde router.
Gewijzigd door I R Baboon op 04 november 2010, 19:37
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Trunx
Hoe kan ik zien hoever ik van de centrale woon? Bij mij in de straat is wel zo''n grote kast waar ze aan sleutelen als er veranderingen zijn bij telefonie,internet etc.
Met mijn huidige Online internet abbo haal ik op me pc rond 16mbit.

Zal VDSL veel duurder zijn dan normale adsl ?
Gewijzigd door Trunx op 04 november 2010, 19:52

I R Baboon
http://pcdb.bbned.nl is een geen slechte site voor afstandsbepaling.
Het is wel van postcode tot postcode, dus geen reële afstanden.

En lees dit topic eens door: http://forum.fok....ic/1539507
Die gast zit in de pilot van het VDSL project.
Gewijzigd door I R Baboon op 04 november 2010, 20:11
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Trunx
Oke bedankt Smile ik zit 428 meter van de centrale.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online en Huawei bouwen 50 Mbit (V)DSL netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 8 07 december 2016, 23:05
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing 22 05 december 2016, 11:19
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:34:35
| Wanabo01:12:01
| jms31901:30:13
| Hans01:32:08
| gvmelle03:22:00
| MBroertjes03:41:16
| dutch flash07:03:30
| Franx09:51:01
| Lutz11:22:07
| Johan418:05:08
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.