obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Iphone WIFI Livebox
Jeff
Jep die steek je gewoon in het slot (zit verborgen achter het rooster rechts)

Presentation_livebox_inventel_1310_prises_inventel
 
rrozema
Ik zou toch even wat meer opzoeken over welke adapters nu wel en niet in de livebox werken. De meeste werken namelijk niet (ook die van linksys niet). Dus tenzij je er toevallig eentje hebt liggen, c.q. er eentje gratis kunt krijgen zou ik het niet eens proberen. De kans is groot dat je hem voor niets koopt. En zelfs als je een kaart vindt die wel werkt zullen de resultaten nog niet geweldig zijn; o.a. omdat de antenne van zo'n insteekkaart nooit op kan tegen de antenne(s) van een 'echt' accesspoint. Plus: de livebox moet altijd zo dicht mogelijk bij je hoofdaansluiting staan, terwijl je je access point juist zo dicht mogelijk bij je normale werkplek wil zetten voor de beste wifi dekking. Een los access point kun je op de meest optimale plek zetten, de livebox met insteek kaart niet.

Dus, ik heb het hier al veel vaker gezegd, maar ik doe het nog maar eens: je kan veel beter een accesspoint aanschaffen i.p.v. een kaart die in de livebox werkt te proberen te vinden.
 
Jeff
Kan bevestigen dat de linksys WPC54G werkt met de livebox
(zelf getest)
 
rrozema
Er zijn verschillende versies van die kaart en ze werken lang niet allemaal.
 
Jeff
@rrozema
WPC54G Versie 3.1 heb ik die werkt met de livebox
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Iphone WIFI Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie