obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen of slechte telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
probleem met telefoon of met Online?
remcog
Had een tijd terug een Philips DECT 211 (met drie handsets), waarmee ik belde via Online (Livebox, 3202_2601EC).
Afgezien van de 'grote' storing van enkele maanden terug, toen het maanden duurde, voordat Online met een software-update kwam, wel regelmatig problemen met bellen, maar meestal terug te voeren tot een probleem bij Online.
Sinds enkele maanden een nieuwe Philips DECT telefoon (de CD245, ook weer drie handsets). Regelmatig klachten met telefonie, die ik op dit forum ook al vaker tegen ben gekomen: display licht op, daana gebeurt er niks; telefoon rinkelt 1x, daarna krijgt de beller een in-gesprek-toon; een vrouwelijke stem vertelt mensen die ons bellen, dat we niet bereikbaar zijn (wat wel zo is).
Online weet (natuurlijk) nergens van. "Er zijn geen problemen met telefonie bekend."
Contact opgenomen met Philips en zij melden dat deze telefoons OFFICIEEL niet geschikt zijn voor VoiP, maar ja, als dat het probleem is, blijven er maar weinig geschikte telefoons over.
- Kortom, kan iemand wijs worden uit mijn probleem?
- Is het bij jullie bekend, dat sommige telefoons niet goed werken met VoiP (en zo ja, welke)
- welke telefoon kan ik dan wel gebruiken
- zou het helemaal niet aan de telefoon liggen (en toch weer aan Online)


Status ADSL-lijn verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kbps
Downstream 13304 Kbps
Afname Dichtbij: 13.2 (dB)
Ver weg: 2.6 (dB)
SNR-marge Dichtbij: 10 (dB)
Ver weg: 13 (dB)
HEC-teller 0
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 0
ES-teller van 1 dag 0

Hoop, dat iemand een suggestie heeft...

Groeten,
Remco
 
remcog
Petje af.
Met Philips kwam ik niet verder, maar uiteindelijk goed geholpen door Online.
Jawel!
Er werd gesuggereerd, dat het in dit geval wellicht toch aan de Livebox zou kunnen liggen, dus daar is naar gekeken.
Livebox is vervangen voor een nieuwer modem.
Het lijkt er op, dat de problemen voorbij zijn, althans, we duimen hard, maar de eerste tekenen zijn goed! Smile
 
dean1465
Hallo allemaal ik heb een vraag over het speedtouch modem.
sinds ik het modem gebruik staat mijn ps3 op nat 3 en ik gebruik er draadloos internet voor. En mijn ps3 valt dan vaak uit als ik online ben. en ook op mijn ipod touches kon ik op mijn oude modem gewoon goed downloaden maar met dit modem blijft het downloaden steeds vasthangen.
kan iemand mij helpen alsjeblieft?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met telefoon of met Online?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie