obey-robots.txt
02 December 2016, 18:55
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

beetje boos op online

angie1970
Ik zou op 3 juni JL internet moeten hebben maar het is nu 15 juni en nog steeds heb ik geen internet. Het lampje breedband en internet branden niet. Ik ben een vrouw en kan goed lezen en begrijp echt wel waar welk snoertje-kabeltje in moet. Vriendin van mij heeft voor mij online gebeld en zij kreeg te horen dat ik de rode draad met de oranje draad moest verbinden en de witte met de blauwe. Uhhhhhh ik heb alleen draadje wit en goud??? Er is nu al 4x gebeld en ik heb nog steeds geen internet!!!! Ik ben woest, las veel goede berichten en dat ze beter waren dan tele2???? NEE!!!! er is nog steeds geen oplossing gevonden voor dit probleem.

En uiteraard hebben ze al geld van mijn rekening afgetrokken
ik denk dat ik het hele zooitje maar weer terug stuur, zo ga je toch niet met nieuwe klanten om..als ik zo met klanten zou omgaan zou ik meteen mijn baan kwijt zijn.

Wie heeft ervoor mij nog een laatste oplossing??Shock
 
I R Baboon
Met boosheid kom je nergens.
Je zit hier niet op een Online afdeling, maar op een gebruikersforum.
Een beetje minder mag dus wel. Zeker met betrekking van je andere posting hier op het forum.

Terugkomend op je probleem.
Je vertelt niets over je aansluit situatie thuis.
Hoe heb je alles aangesloten?
Maak desnoods een foto ervan en zet die online.
Gewijzigd door I R Baboon op 15 juni 2010, 16:52
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
angie1970
Smile DSL geeft géén signaal
Internet lampje brand niet
breedband lampje brandt niet.

Ik heb alles met behulp van een techneut aangesloten zoals het op de poster staat.
Dat werkte dus niet. Vriendin heeft online gebeld met wat ik nu moest gaan doen.

Ik moest het rode draadje met het oranje draadje verbinden en de blauwe met de witte

Nu zou je denken dat je dan dat hele ding uitelkaar moet slopen, dat is gebeurd
maar tot mijn verbazing heb ik alleen een zwart draadje en een goud draadje..telkens verbonden met elkaar en omgedraaid en de modem weer nagekeken en nog steeds gaan die lampjes niet branden.
Volgende dag weer online gebeld en die gingen uiteindelijkkijken of er een signaal komt van mijn adres....Nee zei die aardige jongen, nee dat had ik je ook wel kunnen vertellen.

Maar verder kreeg ik geen advies, oja wel
of ik een nieuwe telefoon draad wilde kopen omdat er misschien een knik in zit. Kortom gedaan wat ie vroeg en verwisseld en nog steeds geen signaal.


Wil je nu nog meer weten of is het je al duidelijk?
 
oppie
Heb je de meegeleverde installatieposter bekeken? Daarin staat op basis van 4 situaties /aansluitpunten uitgebreid uitgelegd wat er dient te gebeuren. ADSL loopt over 2 kleine draadjes / aders en een hoofdaansluitpunt heeft er doorgaans 4. 2 van de 4 zul je dus moeten aansluiten conform installatieposter. Meest voorkomende combinaties is rode draad/blauwe draad en als alternatief oranje en wit.

Pak eens de poster erbij en ga opzoek naar het hoofdinstallatiepunt en volg de stappen vanaf daar.
Gewijzigd door oppie op 15 juni 2010, 17:10
 
angie1970
Ik heb echt alles al gedaan zoals het daar staat met behulp van iemand die er echt verstand van heeft, maar hij zei ook, zonder signaal heb je geen internet.

Er zijn geen rode of blauwe draajes alleen zwart en goud

Ik heb dus niets aan het modem van online
 
oppie
Waar sluit je het modem aan, in de woonkamer? Zo ja, hoe ziet dat punt eruit:

-een enkele wandcontactdoos op de muur
of
een dubbele waarin een vier punts stekker in kan en daarboven/onder een afdekplaatje?

-in de meterkast, heb je daar een punt wat lijkt op 1 van de aansluitmogelijkheden op de poster? Zo ja dan zul je het modem daar moeten plaatsen en heb je daar wellicht wel 4 aders in plaats van de 2 die je noemde.

Wanneer je alles gecontroleerd hebt kun je contact opnemen met online zodat zij eventueel KPN kunnen inschakelen. Indien blijkt dat in de wijkcentrale alles OK is dan kan er een aparte monteur bij je thuis komen. Mocht blijken dat je het toch niet juist hebt aangesloten en dus het probleem in je thuisdomein zit dan zijn de kosten van dat 2e monteursbezoek voor jezelf.
Gewijzigd door oppie op 15 juni 2010, 17:31
 
angie1970
Zo werkt online he?
Zorgen dat het niet lukt en dan 89 euro verdienen.

Ik ben niet dom hoor
ik zal wél eerst het geld terug boeken
 
DiaboliQ
Hoi,

Ik heb nergens via de bekendste zoekmachine iets kunnen vinden over telefoonkabel met de kleuren zwart en goud.
Zit die kabel met zwart-goud niet gewoon ergens vastgeknoopt aan de echte binnenkomende kabel. Als er ergens anders 4 draden binnenkomen en een knutselsmurf heeft er maar 2 doorgetrokken dan kan het zijn dat je de andere 2 draadjes moet hebben.

Volgens mij probeert Oppie je alleen maar te help met wat vragen en jij begint over ´Zo werkt online´
Ik begrijp van de tekst van Oppie dat je alleen moet betalen als de fout in de bedrading in je huis zit.
Waarom is het witte draadje in het begin van deze post trouwens opeens in een zwart draadje overgegaan? Verbrand draadje?


Be nice, hug a hippie.
Gewijzigd door DiaboliQ op 15 juni 2010, 23:20
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose games even faster then before.
 
DiaboliQ
Ik ben nog wat tegengekomen op de klantenpagina. Als je zoekt op 'monteur'

Ik heb tijdens de registratie voor ADSL geen monteur besteld, kan ik deze alsnog bestellen?
Ja, dat kan. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.



Feeling down? Climb some stairs.
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose games even faster then before.
 
oppie
Angie waarom geef je niet inhoudelijk antwoord op mijn vragen? Je post hier een probleem op een forum, krijgt vrij snel response en vervolgens zouden wij je dom vinden. Wat is dan je nut van je bericht geweest als je niet bereid bent mee te werken?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beetje boos op online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Online upgrading Internet. Algemeen 7 07 november 2016, 22:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:16:07
| Roroko08:28:25
| trebor6009:07:35
| mbakirci09:23:51
| Lutz09:37:35
| earlyhchicken09:37:39
| Jan194711:57:13
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?