obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thompson TG712 Probleembom
Mostlife
Dag allemaal,
ik heb enorm veel problemen met thompson tg712.
Ik draai normaal gezien een ftp server, teamspeak server, externe toegang, counterstrike source server, maar...
geen enkele server kan ik in komenvia een ander netwerk dan binnen dezelfde router. de externe toegang gaat zelfs niet.
Ik heb de poorten geforward die moesten...
zodra ik inlog krijg ik in het logboek van de externe router,staat in het logboek: poort niet beschikbaar.

als ik inlog op de ftp server krijg ik: remote host doesnt respond.
bij counterstrike source server reageert niet.
als ik remote connectie aanvraag via uvnc krijg ik failed to connect to server
ik krijg dan een fout in het logboek: poort niet beschikbaar
bij teamspeak krijg ik ook geen connectie.

alle services staan op een ander poortnummer, dus als ik ze ook al heb geforward, wat dan?

het internet is ook al niet al te best, trager dan abonnement.
oja, we hebben thuis kpn lijn, ookal problemen mee gehad,
de ps3 media server die ik nog heb binnen de router, daar hapert de mp3 al, zelfs al ik alle netwerk verkeer stopzet

binnen de router functioneert het meeste wel, maar niet al te best...


is er iets aan te doen. alle hulp is welkom.

grz, mostlife


alvast bedankt
 
I R Baboon
Kan je de server wel op je eigen netwerk bereiken?
En heb je een firewall en is die correct ingesteld?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thompson TG712 Probleembom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Fritzbox 3370 achter TG712 Thomson meer apparaten aansluiten : 2 16 sep 2014
TG712 reset zich zeer regelmatig Storing : 5 10 apr 2014
Port Forward TG712 Utorrent: kan geen vast IP adres aanmaken Thomson configuratie en problemen : 5 25 dec 2013
TG712 als access point achter Huawei? Thomson meer apparaten aansluiten : 3 10 okt 2013
Advertentie