obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen.
Wanabo
Sinds de vakantie begonnen is zijn buitenlandse hackers en spammers opeens zeer actief geworden.
Ik was er steeds druk mee deze onverlaten te verwijderen en te blokkeren. Het enige wat jullie er mogelijk van gemerkt hebben is dat er een storing is geweest. Dit kwam overigens door mij omdat ik een fout had gemaakt in de .htaccess file. (zit de blacklist in)

Gelukkig bestaat er voor dit systeem een Security uitbreiding. Na installatie wordt alle narigheid geblokkeerd.

Dit systeem heeft echter wel twee nadelen:
  1. registreren met een proxy is niet meer mogelijk, oplossing stuur mij via het contact formulier het ip adres om dit te deblokkeren
  2. het spam woorden filter moet nog afgestemd worden, er kunnen nu foute waarschuwingen optreden


Merk je iets geks! Laat het me dan weten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
opschonen forum Algemeen : 1 28 jan 2019
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 29 nov 2016
wie heeft ervaring met opzeggen? Algemeen : 5 28 mei 2015
TVgids laadt niet bij gebruik universele afstandsbediening Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 2 17 jan 2015
Advertentie