obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Ip camera..
JTvD
Hallo..

Ik heb mijzelf een wifi ip camera aangeschaft en het lijkt goed te werken.
Alleen kan ik hem op mijn eigen pc en laptop wel zien maar niet via het internet bij een ander?

Nu moet ik waarschijnlijk poorten o.i.d. gaan open zetten maar ik weet niet waar en welke poort..

Iemand een idee..

Ik heb als modem een THOMSON ST706
Mijn camera is een FOSCAM model F18908W..

Tijdelijke heb ik een gebruiker aangemaakt om te testen..
Thuis typ ik in: http://192.168.1.79 (maar elders werkt dit niet..)
Inloggen met: iedereen wachtwoord: 1234
Gewijzigd door JTvD op 02 augustus 2010, 16:56
 
mesa57
Buiten je eigen netwerk moet je het externe IP adres gebruiken (zie www.myip.nl).
Waarschijnlijk moet je ook nog port forwards doen, maar zonder FOSCAM handleiding kan ik je niet zeggen welke.
 
JTvD
My ip zegt 81.***.***.***..

Ik heb een pdf file die zal ik u wel toesturen..?

Als het goed is hebt u deze nu.. ik heb m als bijlage meegestuurd..

Ip adres verwijderd.
Gewijzigd door op 02 augustus 2010, 19:25
 
JTvD
euhmm. Pinhead31.. waarom ipadres verwijderd?
Met die van de camera hadden ze alleen aar een kijkfuntie?

Hoe kan mesa57 me nu helpen als hij niet mijn gegevens heeft?
Gewijzigd door JTvD op 02 augustus 2010, 23:19
 
mesa57
Ik hoef die gegevens niet te hebben.
Het IP adres dat myip geeft, is het IP adres via waar je de webcam zou moeten kunnen bereiken.
Dat is stap 1. Maar stap 2, port forwards, kan ik je zonder handboek niet mee helpen.
 
JTvD
Welk handboek bedoelt u..

Ik heb gisteren de PDF file van de camera meegezonden..
onderaan staat "bijlage" hier heb ik de pdf file in gezet via bladeren..
of is deze niet aangekomen?
ik zal deze nogmasals meezenden..

Als ik het ip adres intyp die ik van MYIP.NL krijg kom ik op de inoggegevens van de router..
Gewijzigd door JTvD op 03 augustus 2010, 16:07
 
rrozema
Manual is gewoon te downloaden vanaf de site van foscam : http://foscam.us/content.php?id=tools...oolsupport

Ook daar te vinden : Guide To Setting Up Port Forwarding and DMZ Host to View Your Foscam Over the Internet :: Foscam.us – Wireless Network IP Cameras
Gewijzigd door rrozema op 08 augustus 2010, 09:54
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ip camera..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
IP camera aansluiten Huawei meer apparaten aansluiten : 5 21 feb 2017
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 19 01 feb 2017
Geen toegang meer tot camera's via internet Zyxel meer apparaten aansluiten : 8 15 jan 2017
IP camera Foscam via Wi-Fi Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 14 sep 2016
Advertentie