obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw bij Online en al 2 keer storing.
jager12
Hoi,
Ik ben begin augustus bij online gekomen met internet en telefoon. Na 4 'test' dgn goed verbinding daarna alles down. Storing en na 5 dgn eindelijk kpn die buiten iets heeft gedaan na afspraak met ons. 5dgn zonder dus. Nu...eind van de maand weer storing en geen verbinding. Vanaf afgelopen maandag tot vandaag vrijdag nog niks van online of kpn gehoord na mijn melding. Lekker binnenkomer als nieuwe abbo. Waarom duurt het zo lang....max 11 werkdagen....en dan...als het langer duurt. Krijg ik dan een bonus? Ik begrijp het gewoon niet. En het ligt niet aan onze kant. Na een jr maar gelijk weg bij online.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw bij Online en al 2 keer storing.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie