obey-robots.txt
06 December 2016, 13:05
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Apparaten aansluiten op de TG 712

deluro
* orange livebox met wireless optie
* Levelone Wireless Network camera WCS-0020

Ik heb een Wireless Levelone camer gekocht zodat mensen via mijn website kittens kunnen volgen die bij mij geboren worden. Nu werkt de camera wel als ik deze met draad aan de livebox koppel. Maar deze camera kan ook draadloos en daar kom ik maar niet in uit. De camera heeft en eigen IP adres en weet niet wat ik moet doen in de livebox om hem draadloos te krijgen, is er iemand die mij kan helpen?
Gewijzigd door oppie op 13 oktober 2010, 13:19

azsxdc
met wireless optie? zit er dus een wireless kaart in ?

zo ja, druk voor ongeveer seconden de reg knop in
zoek in je camera de ssid van je livebox op en voer de wepkey die op de sticker van je livebox staat in
op je camera in HOOFDLETTERS, zonder spaties er tussen.

deluro
Het is de vernieuwde versie van Online daar zit het standaard ingebouwd, zodra manlief wakker word ga ik hem er gelijk mee lastig vallen hahahaha. Ik hoop dat het werkt laat het je in ieders geval zeker weten.

Bedankt voor je hulp!Smile

azsxdc
als het een ingebouwde kaart betreft , hoor je niet op een knop te drukken. eigenlijk vooral niet doen !
direct zoeken naar het naam van je netwerk. onder je modem zie je een wpa-psk code. die kun je in hoofdletters invoeren op je camera

oppie
Hij heeft een livebox dus moet wel REG indrukken om vervolgens de WEP sleutel in te voeren.

azsxdc
sinds wanneer heeft de livebox een ingebouwde wifi kaart ??

deluro
Hij is er nog niet mee bezig, maar om even antwoord te geven op de laatse vraag:

Weet ook niet sinds wanneer hij dit heeft maar heb 3 maanden geleden een nieuwe gekregen (wit) en heb niets hoeven inbouwen daar mij door online verteld was dat deze er al in zit.

azsxdc
dat is dus een thomson tg712, geen livebox
..

je hoort zeker niet op een knop op je modem te drukken dan kan het verkeerd gaan

deluro
Sorry, ja klopt het is een thomson, maar wat kunnen we nu doen om de camera draadloos te krijgen?

azsxdc
1. zoeken naar draadloze netwerken met je camera
2. de thomson selecteren
3. de WPA code onder je modem in hoofdletters invoeren op je camera

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Apparaten aansluiten op de TG 712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten 17 22 september 2016, 19:04
ASUS Router aansluiten Zyxel meer apparaten aansluiten 2 16 juli 2016, 20:38
m7 kastje aansluiten op router Zyxel meer apparaten aansluiten 2 28 april 2016, 01:19
Engenius ECB 300 als AP aansluiten op Zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten 56 10 januari 2016, 21:00
Port Forwarding & Harde schijf aansluiten Zyxel configuratie en problemen 8 06 januari 2016, 17:34
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:15:37
| Tiger02:56:48
| dutch flash03:14:16
| Ano03:21:39
| RichieB04:51:52
| funkyduck05:02:06
| frankvdz12:56:53
| Hans13:17:41
| mountainmaster14:10:26
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?