obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Root access TG712?
ShadowAS1
Hallo mensen,
Ik hebben sinds een paar maanden internet en telefonie van online.
Maar ik heb een hekel aan dat dichtgetimmerde firmware op het modem.
Nu vraag ik niet om een manier om de frimware te flashen. maar om toegang te krijgen tot telnet zoals hier: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=75&rowstart=0

Iemand ideen?

ShadowAS1
 
ShadowAS1
NVM, Opgelost ik heb zowaar rootaccess weten te krijgen ^^
 
I R Baboon
Over de 706 en 780 is wel wat bekend, maar de 712 is heel weinig bekend met root access en zo.
Ben ook reuze benieuwd.
 
ShadowAS1
Ik heb een neiuwe topic gemaakt met de tutorial, hier is ie http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=4125 in theorie zou het moeten werken. Ik ga het morgen ofzo uittesten

Edit: dit zou ook met de 706 moeten werken. Er is trouwens al een werkende methode voor de 780
Gewijzigd door ShadowAS1 op 25 september 2010, 19:50
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Root access TG712?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Fritzbox 3370 achter TG712 Thomson meer apparaten aansluiten : 2 16 sep 2014
Advertentie