obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Omzetting KPN nummer
mirto
Ik heb sinds gisteren ADSL Extra van Online, bij het aanmelden heb ik ook vernmeld dat ik mijn nummer wil behouden. Ik heb hierover netjes een brief gekregen, mijn nummer zou 30 september worden overgezet. Het probleem is dat dit nog steeds niet lijkt te zijn gebeurd. Als ik in de config van de Thomson kijk zie ik daar nog steeds de tijdelijke Online nummer staan, ik ben ook gewoon bereikbaar via dit nummer. Als ik mijn oude nummer bel, een nummer die eerder was overgenomen door Tele2 van KPN, krijg ik de melding dat het nummer niet bestaat. Ik heb ook eens gekeken in "Mijn online", bij het kopje KPN nummer overzetten. Hier staat "NP IN wijziging goedgekeurd", al heb ik geen idee wat dat betekent. Ik heb de router een paar keer gereset en de stekker een paar keer één minuut eruit gehaald, niets helpt.
Is mijn nummer weg? Of is het al overgezet maar heb ik problemen met de Thomson?

PS. bellen lukt trouwens ook niet. Na het intikken van een nummer gebeurt er niets, ik blijf de beltoon horen. Er komt wel een rare echo.
Gewijzigd door mirto op 02 oktober 2010, 15:17
 
mirto
Ik heb ze gisteren gebeld, blijkbaar was de technische dienst het vergeten. Wat een belachelijke reden. Toen ik vroeg wanneer het dan wel zou gebeuren, kreeg ik de mededeling dat ik het vanzelf wel zou merken :S. Leuke service. De medewerker kwam over als een "shit happens" type.
Maar goed, morgen zien we het wel. Mijn eerste ervaring met Online is alvast niet goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Omzetting KPN nummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omzetting telefoondiensten Storing : 29 25 dec 2014
kan niet meer gebeld worden na omzetting Storing : 8 10 dec 2014
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 3 26 okt 2013
Voip-in nummer voipbuster werkt niet meer Huawei configuratie en problemen : 2 24 mei 2012
Nummer doorschakelen Livebox meer apparaten aansluiten : 2 01 apr 2010
Advertentie