obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Geen internet... modem blijkbaar het problem? Hulp nodig!
rrozema
Correct, ik zou je zelfs willen adviseren om eerst te zorgen dat je de verbinding tussen PC en modem in orde krijgt en je pas daarna weer druk te gaan maken over de adsl verbinding.

Ik vermoed dat er toch iets mis is met je pc als je nu geen verbinding kunt maken met het modem. Sluit je router alleen op je pc en de stroom aan en start dan eerst de router, wacht tot hij volledig is opgestart en start dan pas je pc. Draai dan "ipconfig /all", en post de output hier op het forum, wellicht dat we dan iets verder komen.
 
Sentrelo

Quote

MissingLink schreef:
Heb nu met Online gebeld. Hun verantwoording is het niet zijn, wat ik ook wel logisch vind. Wij gaan nu via aansluitingen.nl een aanvraag indienen waar in zou staan hoe duur of het word. Anders gaan wij de tip met de belbudget gebruiken.

Van harte bedankt Smile !


@missinglink

Als jij een huurwoning hebt met een woning bouw leg dan de klacht bij hun neer want dan regelen hun dit met kpn.

Als het wel een Koopwoning is betaal je er helaas zelf voor

Tevens als je als nog een "goed" isra punt wilt hebben raad ik je alsnog aan een belbuget te nemen
Een isra laten aanleggen door KPN kost tussen de €300-€650
Een belbuget (komt sowieso met jaar contact) kost 10.95 X 12 = €131.40 + €25 aansluit kosten €156,40

Met Vriendelijke Groet

Sentrelo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet... modem blijkbaar het problem? Hulp nodig!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie