obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Lage Snelheid
droogh
hee even een ding azsxdc toen het nog orange was had ik nog 17 toen het online werd werd de verbinding gewoon shit en nee ik ben niet verhuisd ik heb alleen een anderen modem die thompson en ik heb gewoon dezelde bekabeling en ik betaal tot 20Mbit en niet voor 12Mbit klaar uit en als jij niet nadenkt weet je zelf ook wel dat dat bagger is klaar uit
 
droogh
ja duh dat ik het heb gevraagt en dan krijg ik elke keer hetzelfde antwoord in de loop van de tijd word u internet langzamer
 
droogh
ja duh dat ik het heb gevraagt en dan krijg ik elke keer hetzelfde antwoord in de loop van de tijd word u internet langzamer
 
droogh
volgens online dus wel maar ik vind het gewoon bullshit maar als jij iemand van de klantenservice aan de telefoon krijgt dan weten die er niks van af en als je dan vraagt welke provider hun hebben qua internet dan zeggen ze ja geen online ja dat is dan wel heel erg vreemd hoe kunnen hun dan weten wat boven de norm zit ik ben icter geweest en zelfs ik weet dat dit niet klopt maar online is gewoon bagger en hun klantenservice is helemaal klote maar ik ga waarschijnlijk toch naar x4all
 
droogh
ja maar het slaat nergens op en ik krijg constant hetzelfde antwoord van die klantenservice en dat klopt gewoon niet en ik heb wel het recht om op te zeggen wat lul jij nou man maar ik ga niet eens meer met jou praten want jij bent hetzelfde als online gewoon niet eerlijk en ik laat het hier bij mzzl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lage Snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 nov 2016
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid : 10 02 mei 2016
Snelheid inperken? Huawei configuratie en problemen : 61 15 nov 2015
Advertentie