obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
modem beveiligen
Bica
hallo,
ik heb zojuist mijn nieuwe draadloos modem aangesloten, de thomsom tg712.
Graag zou ik willen weten hoe ik deze kan beveiligen zodat mensen van buiten af geen verbinding kunnen maken met het internet via mijn modem.
Is dit standaard ingesteld of hoe moet ik dit doen.
Toen ik verbinding wilde maken via mijn eigen laptop moest ik de pin invullen. Nadat ik dat had gedaan had ik verbinding.
Is het alleen mogelijk om zo de verbinding te beveiligen of zijn er nog meer mogelijkheden. We hebben hier in het verleden in de straat veel last gehad met
mensen die probeerde via draadloze verbinden spam ed. te versturen.
Hier zit ik niet echt op te wachten dus wil mijn verbinding wel goed beveiligen.
Alsvast bedankt voor de reacties en de hulp.
 
I R Baboon
Als je inlogt in de router, kan je de wireless beveiliging instellen.
Als je WPA2 met AES pakt en een fatsoenlijk wachtwoord verzint zit je safe.
Wel daarna je oude draadloze netwerk profiel in je laptop verwijderen en je laptop opnieuw laten zoeken.
Gewijzigd door I R Baboon op 03 november 2010, 16:21
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem beveiligen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Advertentie