obey-robots.txt
06 December 2016, 13:07
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon uitgevallen

M37
na de software update heb ik geen telefoon meer.
ook het lampje op de LB brandt niet meer.
internet werkt als voor heen prima.
ook heb ik geen nieuw telefoon toestel aangesloten
weet misschien iemand wat ik kan doen.

mecheltje
M37 schreef:
na de software update heb ik geen telefoon meer.
ook het lampje op de LB brandt niet meer.
internet werkt als voor heen prima.
ook heb ik geen nieuw telefoon toestel aangesloten
weet misschien iemand wat ik kan doen.

staat je telefoon wel in de software van de livebox geactiveerd????
anders even handmatig aanzetten.

M37
nee, daar staat
telefonie niet geactiveerd wijzigen
het grijse bolletje aanklikken gaat niet en bij wijzigen krijg ik het bericht
in beeld:

Status Telefonie : Niet geactiveerd
Uw telefoonnummer : Telefoonnummer niet beschikbaar
Telefonie instellingen : aanpassen

vreemd tot gisteren heeft alles gewerkt
en helpdesk is nu niet meer te bereiken.

Lizard
Misschien nog een keer rebooten?

M37
nee ook dat heeft niet geholpen
reg knop / 30 minuten LB stroomloos gemaakt niks helpt
Helpdesk gebeld die laten morgen de technische dienst er naar kijken.

laat wel weten hoe het afloopt Cool

M37
even een update
na 1 week nog steeds geen telefoon Angry
5x helpdesk gebeld
medewerker zegt "orange heeft een server plat in Frankrijk en er zijn meerdere Orange gebruikers met het zelfde probleem, en opnieuw bellen met de helpdesk is doelloos want ze kunnen toch niet helpen"

moet dus nu wachten tot het verholpen is!!!

DaSuperGrover
M37 schreef:
even een update
na 1 week nog steeds geen telefoon Angry
5x helpdesk gebeld
medewerker zegt "orange heeft een server plat in Frankrijk en er zijn meerdere Orange gebruikers met het zelfde probleem, en opnieuw bellen met de helpdesk is doelloos want ze kunnen toch niet helpen"

moet dus nu wachten tot het verholpen is!!!

Had ik ook, na 5 keer bellen toch een medewerker die een nieuwe Livebox heeft verstuurd. Die aangekoppeld en na 45 minuten updaten gewoon weer telefoon !

M37
Update!
via de orange site nogmaals probleem gemeld.

Dit heeft met de nieuwe firmware te maken het probleem wordt opgelost door een reboot.
Zorg ervoor dat de stroom tenminste 60 seconden van de LiveBox is.
Soms geven klanten aan dat het probleem pas na een tweede reboot is verdwenen.
Als het probleem niet verholpen is na de eerste reboot ,dan moet u nog een keer rebooten werkt het dan nog niet, dan verzoeken wij u om dit proces tot vijf maal te herhalen.
Mocht het dan onverhoopt nog niet werken dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze helpdesk.

M. **privacy** zoek maar liever een andere baan want bij orange hoor jij niet thuis.

let wel ik had al 5x met de helpdesk gebeld, en deze medewerker denkt dat het door de LB 60 sec.stroomloos te maken verholpen is!

een helpdesk die het niet nodig vindt om een update tegeven (via mobiel) een helpdesk die het niet nodig vindt een brief te schrijven met een update een helpdesk waar geen supervisor te spreken is, een helpdesk die een klacht noteert waar verder niemand iets mee doet!

oh was ik maar NOOIT weg gegaan bij KPN, laat ze dan maar een beetje duurder zijn, had daar nooit problemen.

Edit: Wanabo, naam medewerker i.v.m. privacy onherkenbaar gemaakt. Dit forum is om elkaar te helpen niet om elkaar af te branden. Klagen mag natuurlijk, maar houd het netjes.
Gewijzigd door Wanabo op 27 september 2006, 20:02

M37
EINDELIJK hij doet het Smile

heb vanmiddag tegen 14.00 contact gehad met de helpdesk dit was alweer de 6e keer binnen bijna 2 weken.
De medewerker van de helpdesk heeft een officiele klacht opgenomen met de tekst als het binnen 48 uur niet verholpen is wordt het contract per direkt opgezegd.
En raad eens nog geen 1.5 uur later doet de telefoon het en nog eens 1.5 later wordt ik zelfs van orange gebeld met de mededeling de "storing" is verholpen ik zou de LB van de stroom halen dan zou de telefoon het weer moeten doen.

kan dus dicht Wink
Gewijzigd door M37 op 27 september 2006, 18:54

Wanabo
Soms moet je veel doormaken om toch uiteindelijk je probleem opgelost te krijgen! Frustraties zijn begrijpelijk! Toch heb ik gemeend de naam van de medewerker te moeten censureren omdat mensen beschadigen niet het doel van deze website is. Het doel van deze website is elkaar te helpen. Voor gebruikers door gebruikers.
Gewijzigd door Wanabo op 27 september 2006, 20:23
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon uitgevallen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Telefoon aansluiting? Zyxel configuratie en problemen 2 20 juli 2016, 16:17
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen 20 28 december 2015, 00:34
Geen telefoon verbinding Algemeen 9 12 december 2015, 10:48
Geen telefoon verbinding met fritsbox 7360 Eigen modem configuratie en problemen 2 13 november 2015, 23:04
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen 24 26 juni 2015, 13:28
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey7200:06:29
| Wanabo00:17:35
| Tiger02:58:46
| dutch flash03:16:14
| Ano03:23:37
| RichieB04:53:50
| funkyduck05:04:04
| frankvdz12:58:51
| Hans13:19:39
| mountainmaster14:12:24
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?