obey-robots.txt
11 December 2016, 08:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

wegvallen internet bij opstarten. oorzaak mcafee?

jan110
hallo, ik hoop dat er iemand mij kan helpen. Sinds 2,5 week valt bij het opstarten PC na +/- 20 seconden de internet verbinding uit.. Hiervoor reeds 4x de helpdesk online benaderd. de reden is bij hun bekend. Het is nl. MCafee beveiliging die de modem uitschakeld. Na stekker modem eruit , 10seconden wachten start de modem weer op en dan geen enkel probleem meer. maar het gaat wel irritant worden. oorzaak volgens helpdesk een update mcafee. nu vandaag op advies helpdesk mcafee verwijderd, alle verwijzingen verwijderd en opnieuw gedownload. Resultaat noppes. zij weten niet wanneer mcafee oplossing heeft!
mijn vraag is is deze klacht bij meer mensen aan de hand ?
of ligt het aan mijn livebox uit 2005 ? met ethernet kabel ? zal nieuwe modem oplossing zijn?
of weet iemand hoe het op te lossen ?

aan oplossing helpdesk om mcafee eraf te gooien en gratis virusscanner bvb Avast of AVR te nemen wil ik niet, ik betaal tenslotte maandelijks.

Wie o wie kan mij oplossing aangeven

bvb dank

jan110

I R Baboon
Download een Linux Live cd, brandt die cd en start daarmee je pc mee op.
Dan kan je definitief uittesten of Windows of McAfee de boosdoener is of niet.
Dan kost je alleen een cd.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

jan110
Baboon, bedankt voor mee denken, maar al 3 jaar geen probleem windows - mcafee. en vanaf intro windows 7 ook niet
volgens helpdesk is mcafee de fout in gegaan met update 2 weken geleden, maar zij kunnen niet zeggen wanneer zij het opgelost hebben.
ik denk dat ik ander modem vraag morgen, maar of ze het doen ?

ik ben nog geduldig, maar mijn vrouw is het al zat. zij wil al overstappen op bvb UPC

groetjes,

jan110

I R Baboon
Wat zal een ander modem veranderen aan je problemen?

azsxdc
verwijder mcafee en kijk of het dan wel werkt

jan110
mc afee gisteren eraf gegooid, register gecleand en weer opgestart.
geen enkel probleem . uurtje bezig geweest .
ik zeg ook niet dat modem kapot is, maar blijkbaar kan hij de nieuwste update mcafee niet aan. helpdesk medewerker
vertelde mij dat mcafee een soort controlle signaal bij opstarten via pc naar modem stuurt en hier gaat het fout
vandaar ga ik er in mij gedachte vanuit ga dat de nieuwste software van mcafee blijkbaar probleem is voor de livebox uit het xp tijdperk.
vandaag weer contact gehad met helpdesk, maar zij willen niet mee werken om nieuw modem te sturen. maar weten wel van het probleem van de livebox maar oplossing no way en wanneer is niet voorspelbaar.

gelukkig kan je nu in 1 mnd van provider af want krijg hier een Youp van het Hek gevoel van.

nog bellen naar helpdesk vergeet ik ook maar, is nutteloos. buiten de kosten van elk gesprek.

jan110

I R Baboon
Als McAfee het probleem veroorzaakt, moeten zij het ook oplossen.
Je betaalt er ook voor.

Heb je het al gemeld bij McAfee?

jan110
baboon, heb je wel eens geprobeerd mcafee te bellen ?
nou ik wel op advies helpdesk online. eerst menu en dan in wacht á 0,80 cent p/min Wel zeggen ze max € 20.00 lol
nou daar begin ik dus niet aan ! ik ben toch niet gek zoals ze bij mediamarkt zeggen lol.
trouwens ik heb met online contract voor mcafee en vind ik dat online , zeker als grote klant dit op moet lossen voor zijn klanten en de producten welke zij verkopen.

of in ieder geval zij informatie dienen op te vragen, online zal toch wel direct nummer hebben, en niet een helpdesk bellen van mcafee lijkt mij?

groetjes jan110

azsxdc
grappig uitleg van online medewerker,
ik geloof dr niets van. met tg712 en mcafee komen alsnog dezelfde problemen voor

tot een fatsoenlijk update van mcafee ff een ander virusscanner is mijn advies Smile

rrozema
jan110 schreef:
mc afee gisteren eraf gegooid, register gecleand en weer opgestart.
geen enkel probleem . uurtje bezig geweest .
ik zeg ook niet dat modem kapot is, maar blijkbaar kan hij de nieuwste update mcafee niet aan. helpdesk medewerker
vertelde mij dat mcafee een soort controlle signaal bij opstarten via pc naar modem stuurt en hier gaat het fout
vandaar ga ik er in mij gedachte vanuit ga dat de nieuwste software van mcafee blijkbaar probleem is voor de livebox uit het xp tijdperk.
vandaag weer contact gehad met helpdesk, maar zij willen niet mee werken om nieuw modem te sturen. maar weten wel van het probleem van de livebox maar oplossing no way en wanneer is niet voorspelbaar.

gelukkig kan je nu in 1 mnd van provider af want krijg hier een Youp van het Hek gevoel van.

nog bellen naar helpdesk vergeet ik ook maar, is nutteloos. buiten de kosten van elk gesprek.

jan110

Ik zou toch nog 1 keer bellen met de Online helpdesk; om je McAffee contract per direct op te zeggen... Gebruik gewoon een van de gratis scanners. Je internet doet het dan probleemloos, je hoeft thuis niets (meer) te veranderen en je bespaart de licentie kosten van McAffee.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wegvallen internet bij opstarten. oorzaak mcafee?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Trage internet Snelheid 4 23 oktober 2016, 14:49
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:29:53
| vdbits06:41:04
| Wanabo09:38:41
| Carlovanlent11:27:17
| Matthy Alblas13:43:51
| ronald schuit14:11:59
| famcai14:46:02
| cdb19:25:15
| peukevreugd21:51:16
| johan32421:52:10
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.