obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 en PS3
gjbrand
Ja hier kan ik wel wat mee. In beide gevallen (lange route en blokkeren door provider) moet ik toch echt van Online af als provider als ik normaal wil gamen.

Maar.... Ik heb vanmiddag met de poorten open en de uPnP uit en de uitgebreide beveiliging uit wel 3 potjes zonder probleem uitgespeeld. Dus wellicht werkt het. Ik zal hier wel posten of dit succes puur toeval was, of dat ik nu weer echt probleem-vrij ben.
 
I R Baboon
OK. Veel succes.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
razasu
Mocht je problemen hebben met NAT type, dus op je ps3 Nat type 3 ipv 2. Check de volgende site en volg de instructies. Je maakt een apart IP adres voor je PS3 aan en voila...NAT type2!
Check: http://foggaming.com/modules.php?name=PS3&file=ps3_ip
 
gjbrand
Alles geprobeerd. Niets helpt. Ook Gran Turismo 5 werkt niet goed op internet.

Morgen mijn contract met Online beïndigen, het is helaas niet anders.
 
I R Baboon
Het zou me niets verbazen als je router defect is.

Maar had je al een fabrieksreset al geprobeerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
gjbrand
Als een fabrieksreset een harde reset is, dan heb ik dat al gedaan.

Hoe kan ik er achter komen of de router kapot is? Zijn er specifieke testen die ik (samen met de helpdesk wellicht) kan doen die hier uitsluitsel over bieden?
 
I R Baboon
Je kan wel testen, maar alleen via een pc.

Wis alle instellingen eerst.
Dan de router herstarten en je poorten openen naar de pc.
Download dit progje: http://portforward.com/help/portcheck...tcheck.htm
Wel voor 'custom' installatie kiezen, er zit een toolbar en anders zooi in en dat moet je eerst uitvinken.
Het programma werkt prima, alleen jammer van de adware zooi erin.

Dan kan dat programma je poorten voor je testen. Echt testen, dus niet via een website, want dat zijn halve testen.
Als je poort regel wilt testen moet het pakket eerst via je netwerk naar het internet. En dan moet er een antwoord weer terug komen.
Een site vraagt alleen maar of er bepaalde services actief zijn aan een pc. Dat is maar het halve verhaal.
Gewijzigd door I R Baboon op 06 december 2010, 21:02
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 en PS3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Fritzbox 3370 achter TG712 Thomson meer apparaten aansluiten : 2 16 sep 2014
Thomson 712 Probleem Thomson configuratie en problemen : 30 29 mei 2014
Advertentie