obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Kan maar 1 verbinding tegelijk?
ianzzz
Ik heb deze modem nu ongeveer 2 maanden en het valt me op, dat er om een of andere reden geen twee apparaten (Tenminste, niet zowel de computer als een ander automaat) op wi-fi kunnen. Zo werkte mn mobiele internet wel, wanneer de pc uitstond, maar niet wanneer hij aanstond. Hoe zit dit?

Ook kon mijn pc niet meer op internet toen ik de codering van WPA naar WEP veranderde ( En daarbij ook de instellingen op de computer van WPA naar WEP veranderde).

Kan iemand me uitleggen hoe ik deze dingen kan veranderen?
 
I R Baboon
Welk instellingen heb je gepleegd in het wireless menu van de router?
Wat staat er bij "Allow New Devices:"?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ianzzz
Nieuwe stations zijn toegestaan (automatisch)
Maar dit hoort toch uberhaupt niks uit te maken, aangezien hij wel gewoon kan verbinden als de pc uit staat?
 
I R Baboon
Het is zoeken. Zo op het eerste gezicht kan ik geen oorzaak bedenken voor je probleem.
Dus je hebt een Thomson van Online? Welke?
En heb je hetzelfde probleem als je helemaal zonder beveiliging je WIFI instelt?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ianzzz
Heb SSID veranderd en encryptie uitgeschakeld, kan alsnog niet op internet met mijn mobiel, terwijl pc aan staat. Ik heb nog niet geprobeerd als hij uit is, maar het zal wel hetzelfde zijn.
 
ianzzz
Was al ingesteld op 192.168.1.100, maar het ligt volgens mij gewoon aan de modem, aangezien het ook blijkbaar zo is, dat als ik op mn mobiel op Wi-Fi zit, ik niet met met een andere mobiel op Wi-Fi kom.

Ligt dus niet aan computer instellingen, maar wrs aan modem.
 
ianzzz
Iemand?
 
ianzzz
Gedaan, werkt alsnog niet. Heb nu als tijdelijke oplossing de PC via de Ethernetkabel verbonden, zodat er nog 1 vrije plek is op Wifi, maar ik wil toch wel met meerdere apparaten tegelijk.
 
ianzzz
Ja, daarom dacht ik ook beter eerst hier rondvragen, maar als er niemand hier is die het antwoord op dit probleem weet te vinden..
 
I R Baboon
Werk je met statische ip adressen? Zo ja, heb je ze niet dubbel vergeven?
Want dat zou dit gedrag kunnen verklaren.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan maar 1 verbinding tegelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Advertentie