obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Thomson tg712 & Soulseek
willem115
Hebben ze het gefixt? Ik krijg namelijk net dit redelijk geniale mailtje binnen van de "helpdesk"

Quote

Geachte heer X,

Helaas kunnen wij niet voor u achterhalen waarom u het soulseek netwerk
niet meer kunt benaderen vanaf uw online verbinding. U geeft aan dat de
servers van dit netwerk niet meer zijn opgenomen in onze DNS servers.
Als u gebruik maakt van de DNS servers van Google, dan kunt u dit
netwerk wel benaderen. Graag willen wij u dan ook adviseren om dit te
blijven hanteren. Alternatief kunt u gebruik maken van onze DNS servers.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,
Online

Original Message Follows: ------------------------


Kunt u mij uitleggen waarom ik het soulseek netwerk niet meer kan
benaderen vanaf mijn online verbinding? Alle servers van dit netwerk
zijn blijkbaar uit jullie DNS gegooid, want als ik de google DNS service
gebruik kan ik er wel bij. Groeten, X
 
rrozema
Om welke url's gaat het precies? Ik zie namelijk wel dat er een probleem is met de slskrecords.com domein registraties. Volgens mij zijn de beide name servers van slsknet.org (ns1.slsknet.org en ns2.slsknet.org) niet langer bereikbaar. Zodra de TTL (time-to-live) van de registraties is verlopen zullen alle dns servers alle namen waar deze name servers 'eigenaar' van waren weggooien uit hun geheugen. M.a.w. als je er nu nog wel bij kan, dan houdt dat binnenkort ook op. Hebben ze bij SoulSeek de rekening aan de hoster niet betaald misschien? Of zijn ze pas verhuisd naar een andere hosting provider en zijn de gegevens nog niet overal correct aangepast?

Volgens mijn dns provider (OpenDNS):

Quote

Hmm, slskrecords.com isn't loading right now.

The computers that run slskrecords.com are having some trouble. Usually this is just a temporary problem, so you might want to try again in a few minutes.
Want more detail? See which nameservers are failing.
Nameserver trace for slskrecords.com:

Looking for who is responsible for root zone and followed b.root-servers.net.
Looking for who is responsible for com and followed c.gtld-servers.net.
Looking for who is responsible for slskrecords.com and followed ns1.slsknet.org.
Nameservers for slskrecords.com:

ns1.slsknet.org returned (SERVFAIL)
ns2.slsknet.org returned (SERVFAIL)


M.a.w. ik geloof niet dat dit een probleem bij Online is, ik verwacht dat soulseek dit zelf veroorzaakt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson tg712 & Soulseek', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Fritzbox 3370 achter TG712 Thomson meer apparaten aansluiten : 2 16 sep 2014
Thomson 712 Probleem Thomson configuratie en problemen : 30 29 mei 2014
Advertentie