obey-robots.txt
11 December 2016, 08:59
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

TL WR1043ND router achter thomson ST706

aby
Wie kan mij verder helpen om deze router TP link TL-WR1043ND te laten werken nieuw gekocht

alleen met de bedrade de ST706 modem heb ik wel internet maar als ik Tplink aansluit gaat de installatie goed tot wan melding:
Failed verify router settings
-please check 1.the wan connection type parameter
2. your network connectivity and retry

heb onderstaande confi ook geprobeerd dit levert ook geen contact met internet op

http://www.tp-link.com/support/showfaq.asp?id=10

DHCp uit gezet routers div gereset geen soelaas

graag info
Gewijzigd door aby op 08 januari 2011, 23:47

I R Baboon
Als je niet alle vier de LAN poorten wilt inzetten voor je netwerk, is het simpelste om de extra router als switch/access point te configureren.

Reset de TP.
Hang de TP solo aan je pc of laptop.
Inloggen in de TP.
De DHCP server uitzetten.
Saven en je bent klaar.

Verbind nu de TP met de 706, maar gebruik niet de WAN/Internet poort van de TP, maar een van de vier LAN poorten.

Dat is alles.
Via 192.168.1.1 kan je de TP bereiken om alles daar in te stellen en via 192.168.1.254 kan je alles instellen in de 706.
Poorten openen en dergelijke wordt dan uitsluitend gedaan op de 706.
Gewijzigd door I R Baboon op 08 januari 2011, 23:59
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

aby
Ik heb volgens boven staande instelling alles aangeslotenen geconfig., krijg nog steeds geen internet verbinding

moet de config. van de ST706 nog worden veranderd?

krijg nu de melding:
windows kan geen certificaat vinden adh waarvan u bij het netwerk kan worden aangesloten

wel draadloos verbinding met melding: bezig met verifiëren van indentiteit

I R Baboon
Staan de instellingen van de netwerkadapter (TCP/IP4) op auto?
Dus je hebt ook geen verbinding via een netwerkkabel?

En heb je ook al geprobeerd om de netwerkprofiel in het Netwerkcentrum te wissen?
Windows onthoudt de oude netwerkinstellingen en die kunnen nu dwars zitten.
Gewijzigd door I R Baboon op 09 januari 2011, 13:49
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

rrozema
Volgens mij heeft aby na het correct aansluiten van de router (in #3) nu wel een tcp-ip verbinding, maar is er nu enkel nog een probleem met de draadloze verbinding tussen de pc en de tp-router. Waarschijnlijk is de beveiliging nog niet goed ingesteld.

Om dit te verifieren zou je eigenlijk even de output van ipconfig /all moeten posten. De gemakkelijkste manier: Plaats een usb stick in je probleem computer en onthoud welke drive letter deze krijgt. Ik ga er van uit dat het D: is, vervang dus verderop D: met jouw driver letter. Klik op de windows knop en type in het 'Programma's en bestanden zoeken'-vak de 3 letters "cmd". Druk daarna op <Enter>. Type nu in het window dat geopend wordt: "ipconfig /all > D:\ipc.txt" en druk op <Enter>. De output staat nu op je usb stick in het bestand ipc.txt. Type "exit" en druk weer op <Enter> om het venster te sluiten. Ontkoppel nu je usb-stick en plaats hem in de pc waar je wel internet verbinding op hebt. Open het bestand "ipc.txt" op je usb stick en knip-en-plak de inhoud in je antwoord hier.

Fluxxtux
Hoi aby,

Het lijkt er inderdaad op dat je een verbinding hebt zoals 'rrozema' al aangeeft, alleen vereist je router een 'beveiligings certificaat' op je computer, dit certificaat kan je vaak downloaden van de configuratiepagina van het modem door deze even met een kabeltje aan te sluiten.

Zie hiervoor de gebruiksaanwijzing van het apparaat.

Ook is het mogelijk deze 'certificaat eis' uit te schakelen, dat kan je eveneens regelen in de instellingen pagina van het apparaat. Ik zal even kijken of ik het kan googlen.
FluXxTux
@Your Service

aby
Bedankt voor de reacties met wat aanpassingen in de Tp link Dhcp disables en Ip adressering handmatig ingevoerd, Heb ik nu wel bedraad internet met de Tp router er tussen echter wireless werkt het nog niet

hierbij mijn ipconfig
Windows IP-configuratie

Host-naam . . . . . . . . . . . .: MEET2060
Primair DNS-achtervoegsel. . . . .: wfg.local
Knooppunttype . . . . . . . . . . : hybride
IP-routering ingeschakeld. . . . .: nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : wfg.local

lan

Ethernet-adapter LAN-verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: lan
Beschrijving . . . . . . . . . . .:

Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit Controller
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-11-43-09-9D-5A
DHCP ingeshakeld. . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld. : ja
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.64
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.1.254
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.254
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.1.254

Lease verkregen . . . . . . . . . : maandag 10 januari 2011 10:02:10
Lease verlopen . . . . . . . . . : dinsdag 11 januari 2011 10:02:10

Ethernet-adapter Wireless Network Connection:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
Gigaset USB Adapter 108
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-01-E3-5B-91-7B
DHCP ingeshakeld. . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld. : ja
Autoconfiguratie IP-adres . . . . : 169.254.54.188
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.0.0

Standaardgateway. . . . . . . . . :
Gewijzigd door aby op 10 januari 2011, 10:31

rrozema
Volgens je output klopt het dat je bedraad nu wel op het internet kan. Maar dat wist je inmiddels zelf ook al Smile. De draadloze adapter heeft inderdaad geen verbinding; gezien het auto-ip adres in de 169.x.x.x range.

Ik weet niet wat je voor beveiliging hebt ingesteld voor je draadloze verbinding, maar ik vermoed dat het enkel een windows probleem is. M.a.w. je kunt het waarschijnlijk oplossen door je draadloze verbinding weg te gooien en dan opnieuw aan te maken. Ik weet echter niets over je configuratie, dus ik kan je verder weinig aanwijzingen geven. Wellicht dat een van de anderen je verder kan helpen als je even vertelt welke windows versie op je pc draait, welke draadloze netwerk adapter (merk en type) je in je pc hebt en wellicht welke beveiliging (bijv: WEP, WPA-PK, WPA enterprise, WPA2, Radius, etc) je hebt ingesteld op je draadloze router.

aby
thanks heb mijn draadloos gigaset adapter opnieuw geïnstalleerd
Via Windows xp auto detectie werkte het niet. nu wel draadloos internet

http://online.gebruikers.eu/images/smiley/smile.gif

Fluxxtux
Hoi aby,

Fijn om te horen dat het werkt.
Vraagt de router nog steeds om dat certificaat ?
(even nieuwsgierig)
FluXxTux
@Your Service

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TL WR1043ND router achter thomson ST706', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
ASUS Router aansluiten Zyxel meer apparaten aansluiten 2 16 juli 2016, 20:38
VMG8324-B10A in Bridged mode icm Asus Router Zyxel configuratie en problemen 13 02 juli 2016, 14:04
AC750 Wireless Dual Band Gigabit ADSL2+ Modem Router Eigen modem configuratie en problemen 2 22 mei 2016, 16:46
m7 kastje aansluiten op router Zyxel meer apparaten aansluiten 2 28 april 2016, 01:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:32:26
| vdbits06:43:37
| Wanabo09:41:14
| Carlovanlent11:29:50
| Matthy Alblas13:46:24
| ronald schuit14:14:32
| famcai14:48:35
| cdb19:27:48
| peukevreugd21:53:49
| johan32421:54:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.