obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
PS3 op de Thomson TG712? HELL (p)
I R Baboon
Het zou kunnen dat de Thomson toch ergens een probleem heeft.
Bel je ook via Online?
Anders kan je ook een ander modem/router inzetten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Stanna5x
Ja ik bel ook via hun. Kan ik niet 2 aftakkingen maken vanaf het isra punt? 1 vor de thomson om te bellen en de andere voor een nieuw modem om te internetten.
 
I R Baboon
Nee, dat gaat. Er kan maar één modem aangesloten worden per telefoonlijn.

En kan je ook geen modem ergens lenen van de buren of familie?
Vaak hebben mensen nog de oude modems ergens liggen van vorige providers.
Het is maar om te testen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Stanna5x
Ik heb een sitecom modem net binnen.

http://www.sitecom.com/wireless-modem-router-300n/wl-348/p/749
Gewijzigd door Stanna5x op 20 januari 2011, 20:22
 
I R Baboon
Ja, je moet hem configureren voor Online.
Dat zijn de WAN instellingen. Moet je even kijken wat bij je abonnement hoort:
http://online.gebruikers.eu/faq.php?c...?cat_id=10
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Stanna5x
En dan nu met een andere modem.
Eerst draadloos.

Uw huidige bandbreedte is 570.30kbps.
Dit betekent dat u van onze servers kunt downloaden met 71.29 KB/sec.

64 kbps ISDN
256 kbps ADSL 256 kb
512 kbps ADSL 512 kb
570.3 kbps Uw verbinding
1024 kbps ADSL 1 Mb
2048 kbps ADSL 2 Mb
4096 kbps ADSL 4 Mb
8192 kbps ADSL 8 Mb
20480 kbps SDSL 20 Mb
40960 kbps VDSL 40 Mb

en met de kabel.

Uw huidige bandbreedte is 568.40kbps.
Dit betekent dat u van onze servers kunt downloaden met 71.05 KB/sec.

64 kbps ISDN
256 kbps ADSL 256 kb
512 kbps ADSL 512 kb
568.4 kbps Uw verbinding
1024 kbps ADSL 1 Mb
2048 kbps ADSL 2 Mb
4096 kbps ADSL 4 Mb
8192 kbps ADSL 8 Mb
20480 kbps SDSL 20 Mb
40960 kbps VDSL 40 Mb

Raar.... Heb de nieuwe modem ingesteld op online familie zoals het moest en 1483 bridged ofzo ook.
Wees zichzelf aan..
 
I R Baboon
Zitten alle kabels wel goed?
Hoe zit je ISRA punt eruit?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Stanna5x
Mijn isra punt is een redelijk groot rond doosje met een schroef in het midden. Die is met een utp door iemand ooit eens aangesloten. Toen ik kwam heb ik gewoon dat kabeltje
Met alleen 1 blauwe en 1 rode draad aangesloten op een meegeleverde vierkantig doosje waarin alle draadjes gesplitst worden en vanaf daar met een telefoonstekker snoertje naar de thomson. Precies zoals de tekening zei dat ik doen moest. Heb het isra punt nooit open gemaakt. Denk je dat daar iets niet goed is?
 
Stanna5x
De modem heb ik gewoon aangesloten zoals moest. Isra op kastje van de thomson en vanaf daar met een telefoonstekkerkabeltje het modem in.

Zou het kunnen dat het bij de thomson geleverde kastje niet bij die nieuwe modem hoort. Het zorgt eigenlijk dat die rode en blauwe gesplitst worden naar telefoon aansluiting.
Gewijzigd door Stanna5x op 21 januari 2011, 10:13
 
Stanna5x
Hoe post ik een foto die ik zelf gemaakt heb dan? Want ik kan echt nergens vinden hoe dat moet op deze site.
Gewijzigd door Stanna5x op 21 januari 2011, 13:37
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PS3 op de Thomson TG712? HELL (p)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Fritzbox 3370 achter TG712 Thomson meer apparaten aansluiten : 2 16 sep 2014
Thomson 712 Probleem Thomson configuratie en problemen : 30 29 mei 2014
Advertentie