obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
problemen met port forwarden op de TG712
furbiez
Hallo allen....
Ik hoop zo erg dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb sinds kort een thomson tg712 ik zou bijna zeggen gecondoleerd. Wat een drama apparaat!
Hiervoor had ik een livebox met daarachter een switch en hieraan apparatuur gekoppeld ( NAS, dreambox, xtreamer). Het werkte perfekt! Poorten geforward en het liep als een komeet!
Nu met deze modem...poorten geforward...krijg ik melding in het logbestand: FIREWALL bla bla bla (stoplichtje erbij, oranje gekleurd).
Nu wil ik de firewall op de modem uitschakelen, vergeet het maar... dicht getimmerd!

Is er een mogelijkheid om dit probleem op te lossen? Oja... ik kan de modem niet switchen omdat ik ook telefonie heb van online.
 
I R Baboon
Werk je met UPnP?

Als je poort 21 opent naar je NAS bijvoorbeeld, kan je die poort niet checken vanaf je pc met PFPortchecker.
Want voor die pc blijft de poort gesloten.
Dus je kan alleen dat programma gebruiken voor poorten die naar de pc wijzen waarop dat programma draait.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met port forwarden op de TG712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Admin web interface move to a different port Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 09 jul 2019
fritzbox en port sharing Eigen modem configuratie en problemen : 5 18 dec 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Advertentie