obey-robots.txt
08 December 2016, 16:57
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
FiberFast dat lijkt me wel wat.
Ja zeker, ik stap over. Ja zeker, ik stap over. 52%[11 stemmen]
Nee, ik wil glasvezel dat is sneller. Nee, ik wil glasvezel dat is sneller. 43%[9 stemmen]
Nee, ik ben tevreden met wat ik nu heb. Nee, ik ben tevreden met wat ik nu heb. 5%[1 stem]
Totaal aantal stemmen : 21
 Onderwerp afdrukken

Online introduceert FiberFast, snel VDSL abonnement.

Wanabo
Nadat de pogingen van Online om op de glasvezelmarkt een voet aan de grond te krijgen mislukt zijn concentreert Online zich nu op de VDSL markt.

VDSL biedt sneller internet dan bij ADSL mogelijk is. Echter de naam FiberFast doet suggereren dat glasvezeltechniek gebruikt wordt. Dit is dus niet zo.

actie-fiberfast

Post ervaringen, vragen etc. hieronder.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Wanabo
De specificaties van het Huawei HG655d modem van Online.

Type Draadloos: Multi PC modem
Merk en type: Huawei HG655d
Aansluitingen: WiFi 802.11b/g/n
4 x Ethernet: (10/100 Mbps)
2x Telefoon
Bijzondere mogelijkheden: Eenvoudig draadloze verbinding instellen (WPS)

modem-huawei
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Trunx
Heb net contact gehad met online, vdsl is alleen mogelijk als ik ook telefonie van online neem. Erg jammer, zelf hebben we aparte telefonie van kpn en internet van online.

I R Baboon
Online zal wel geen VDSL leveren over een analoge KPN lijn.
Er staat nergens dat je telefonie moet afnemen als je VDSL wilt hebben.

Waarom bel je nog via KPN? Weggegooid geld.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

the firm
Sinds de 16 februari 2011 hebben we dus het fiber(fast) gedoe. Echter bij het omzetten van adsl extra naar deze fiber(fast) is er iets misgegaan en moeten we 8 lees ACHT werkdagen wachten voordat er iets aan gedaan wordt. Ondertussen geen telefoon en moeten we ons behelpen met een HI verbinding wat geen goedkope is. Een voordeel van Online is, je heb de HD meteen aan de lijn dit in tegenstelling van UPC.Angry

azsxdc
analoge telefonie van kpn + vdsl is niet mogelijk

je bent niet verplicht telefonie bij online te nemen, maar telefonie bij kpn kan gewoon niet Grin
Gewijzigd door azsxdc op 22 februari 2011, 11:59

the firm
??weet je meer dan ik, we hebben geen kpn telefonie, al jaren niet meer. Pfft

nokowow
Maar waar is dit beschikbaarShock

heb al uren lopen zoeken maar waar en hoe...
Gek word je er van, door de bomen het bos niet meer Shock zien

Bij tele 2 kan ik het wel krijgen, je zou verwachten, dat als online je het de bestaande klanten ook aanbiedFrown

we wachten nog even afCool

azsxdc
KAN NIET !!

telefonie vankpn + online vdsl = onmogelijk

en de komende maanden zal het ook sowieso niet kunnen....

als je het toch wil moet je 2 aderparen nemen, over de ene vdsl en over de andere telefonie van kpn
Gewijzigd door TCP_IP op 22 februari 2011, 21:26

the firm
Met HI bedoel ik dus een dongle om contact via internet te hebben voor telefonie gebruiken we onze gsm. Het ergelijke is het lange wachten op een oplossing voor het VDSL gebeuren.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online introduceert FiberFast, snel VDSL abonnement.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
Internetsnelheid VDSL te laag (virus?) Snelheid 65 20 november 2016, 12:59
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tiger< 5 mins
| Wanabo02:11:42
| Huubke6804:17:56
| dutch flash05:16:13
| peukevreugd06:12:51
| Ronsworld17:51:42
| earlgrey7219:15:09
| Hans20:00:34
| Ano20:30:41
| dutch123:13:01
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.