obey-robots.txt
11 December 2016, 08:54
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Overzetting van Adsl Direct naar Family

thaGenius32
Ik wacht nog steeds op overzetting van mijn abonnement.. Ik wacht al heeeeeel lang hierop en voldoe aan de eisen om naar Family over te stappen.

Al enige maanden geleden gevraagd aan de helpdesk van Wanadoo wanneer dit gerealiseerd word voor mijn regio (058) Leeuwarden.
Niemand kan hier antwoord op geven.. De laatste helpdeskmedewerker zei dat mijn regio wel zsm zou zijn moeten voorzien van Family.. Maar ja, wanneer en gebeurd dit ook daadwerkelijk.

Afgelopen december liep mijn contract af en ik heb besloten om bij wanadoo te blijven ivm dat mijn abonnement zou veranderen naar de Family... Het is en blijft immers een mooie prijs voor dit product.

Weet iemand hier ook meer informatie over ?

Vlokjesman
Leeuwarden ....

dat is helemaal in friesland .. of zit ik al weer te ver ? Pfft

maar vraag het nu maar eens een keer aan misschien dat ze nu wel Family hebben.
Ik ben ijdel. I know I am!

thaGenius32
Hahaha... nee dat klopt...

onlangs nog contact gehad met de helpdesk... Nog steeds zit ik niet in het leveringsgebied voor Wanadoo Family.. Echter een vriend van me wel die 1 km verderop woont.... Dus dat vind ik een beetje raar...

Maar jij hebt het over aanvragen.... Het is toch zo dat Wanadoo dmv een mailtje/brief ons op de hoogte stelt dat mijn abonnement word omgezet ??

Puma
thaGenius32 schreef:
Echter een vriend van me wel die 1 km verderop woont.... Dus dat vind ik een beetje raar...

In nijverdal is er ook sprake van een mooi staaltje techniek van KPN.

de joncherenlaan in Nijverdal is niet volledig aangesloten op de centrale van Nijverdal.

even nummers wel en onevennummers niet.

dus huisnummer 2 kan wel wanadoo adsl family aanvragen maar de buren tegenover van nummer 1 niet Shock

want de onevennummers zitten aangesloten op Hellendoorn en daar is alleen KPN beschikbaar.

als je op de joncherenlaan doorrijdt, dan kom je uit in Hellendoorn. waarom KPN dat gedaan heeft, geen idee!

Vlokjesman
Ze waren vast dronken

zoals ik O_0

hevi
Ik woon in een buitengebied (Waalre) en de helpdesk heeft al meerdere malen aangegeven dat het nog niet bekend is of en wanneer Wanadoo Family in dit gebied komt.
Tot die tijd blijft het dus ADSL Direct.

Ook bij andere ADSL aanbieders is de keuze hier beperkt (meestal alleen de duurdere keuzes).

Puma
de duurdere keuzes zijn bitstream van KPN.

ik denk dat in de centrale van Waalre, alleen KPN, DSL apparatuur heeft staan. Daarom kan jij het niet aanvragen.

Vlokjesman
oke
5580-5583 <-- gebeid van Waalre ... welke is van jouw ?

Valmont
Kijk even hoe ver je van de centrale af staat. Verder, hoe is de bevolkingsdichtheid in jouw gebied?

hevi
Waar ik woon in Waalre is het redelijk dun bevolkt ; ik woon ongeveer 1500 meter van de dichtstbijzijnde centrale af. Ook voor mobiele telefoon is de ontvangst niet altijd even geweldig....

Maar het woont wel fijn in het dichtbevolkte Nederland ....Cool

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overzetting van Adsl Direct naar Family', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 8 07 december 2016, 23:05
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing 22 05 december 2016, 11:19
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Van 12 naar 8 Mb en wie doet dit? Snelheid 2 04 november 2016, 22:41
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:27:50
| vdbits06:39:01
| Wanabo09:36:38
| Carlovanlent11:25:14
| Matthy Alblas13:41:48
| ronald schuit14:09:56
| famcai14:43:59
| cdb19:23:12
| peukevreugd21:49:13
| johan32421:50:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.