obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen verbinding sinds 25/01/2011
marcelnam
Hoi allemaal,

Geen verbinding meer met internet sinds 25/01/2011.
's nachts om 04:00u nog gewerkt en om 05:00u niet meer. Gebeld met klantenservice en er was een update geweest om 04:40u maar daar kon het volgens de helldesk medewerker niet aan liggen.

Dag erna weer gebeld, antwoord: duurt 4 dagen schat ik in..
Na 4 dagen terug gebeld door Online, storing is gevonden het zit in de DSLAM, wel een link, maar er gaat geen verkeer over de lijn. Oplostijd zal wel 11 dagen zijn. (wel vreemd, de verbinding is weggevallen na een update van mijn livebox, lijkt me dus sterk dat het de dslam is)

Boze mail naar klantenservice gestuurd, dag erna reactie.. oplostijd is 11 werkdagen (toch weer iets meer als 11 kalenderdagen)

Gisteren (10 dagen zonder internet) mail gestuurd dat ik online in gebreke stel en dat ze tot vanacht 23:59u de tijd hebben om het op te lossen, de oplossing is simpel, andere poor op DSLAM aansluiten of module vervangen.

Vanmorgen mail van klantenservice terug 'het duurt 11 werkdagen en oplossing is niet zo simpel als wat u schetst'
Heb mijn AP de 25e natuurlijk direct bij de buren neergezet dus kan in iedergeval het net op maar moet zeggen dat ik wel gek wordt van die klantenservice en oplostijden. Temeer omdat ik zelf enige kennis van netwerken heb.

We wachten af en ik weet zeker, als ik morgen naar de UPC winkel ga dat ik morgen ook internet heb!

Wellicht hebben jullie ideeën om die verbinding alsnog werkend te krijgen?

Marcel
 
marcelnam
Zou het aan dit forum liggen? Geen idee....

De lampjes op de livebox branden weer en volgens mij heb ik dus weer internet.
Vanavond maar even het AP bij de buren ophalen en mijn eigen internet verbinding weer in gebruik nemen.

Als het aan de medewerkers van online op dit forum ligt.. THANKS!

Marcel
 
TBoxmeer
Hallo forum, aangenaam kennis te maken Smile

Ik heb ook sinds 25 januari geen verbinding meer. Enige dat de helpdesk mij wil vertellen is dat het probleem bij de technische dienst ligt en dat deze zullen terugkoppelen zodra er een oplossing bekend is. Ondertussen gaan we de tweede week zonder internet in, erg teleurstellend.

Laat vooral even weten of je inderdaad weer verbinding hebt sinds gisteren, geeft mij weer een beetje hoop op een nader zijnde oplossing.
 
I R Baboon
Dingen terugkoppelen naar de klant is soms zeer moeilijk voor een ISP.
Dan heb je helaas geen keuze om zelf te bellen wat de status is van je case.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
marcelnam
zojuist gebeld door Orange
"meneer, we hebben van de technische dienst terugkoppeling gehad dat het sinds afgelopen vrijdag weer werkt"

Terugkoppeling is er dus wel en op mijn vraag "als het sinds vrijdag al weer werkt, waarom wordt ik dan nu pas gebeld" kwam als antwoord dat de TD het vandaag pas teruggekoppeld had.

Probleem was overigens een defecte module in de DSLAM. die is inmiddels vervangen dus als de vorige poster in wijchen woont, grote kans dat je op dezelfde module zat Wink

--edit, zie net je gebruikersnaam.. je zult dus wel in boxmeer wonen Smile

Marcel
 
TBoxmeer
Bedankt voor de heads-up, goed om te horen dat je probleem daadwerkelijk verholpen is.

Ik woon in Wijchen noch Boxmeer (da's m'n naam), maar in Leiden.

Ik heb zelf gister de helpdesk gecontacteerd, waar men mij wist te vertellen dat de TD het probleem de dag ervoor had willen oplossen door een migratie (hoe of wat precies, onbekend), maar dat dit mislukt was. Meer info was er niet beschikbaar. Vandaag vooralsnog geen verbinding, hopelijk komt daar later op de dag verandering in.

Maar eens gaan kijken wat de procedure is voor het aanvragen van restitutie, een provider die een halve maand in gebreke blijft mag daar toch wel op worden aangesproken dacht ik zo.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding sinds 25/01/2011', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie