obey-robots.txt
04 December 2016, 23:24
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Communicatie met helpdesk.

jaspo
Graag zou ik eens ervaringen van anderen horen over de helpdesk van Online.
Men vraagt wel steeds na afloop een beoordeling van de hulp die je gehad hebt, maar dat lijkt meer op een show dan op het feitelijk willen verbeteren van communicatie met de klant.
Zal 1 voorbeeld noemen; Ben tegen mijn zin en weten uit telefoonboek gehaald. Heb ruim een maand geleden daarover contact opgenomen omdat te herstellen.
Het zou 3 weken duren en dan zou je weer op internet-telefoonboek staan en 3 maanden ook weer het "echte" telefoonboek.
Toen ik daar weer over belde kreeg ik een alleraardigste meneer die zeii : Ja ik zie uw case hier staan. Zal er nu werk van maken dat het gebeurt. Kennelijk belooft men maar wat, want anders had ie moeten zeggen : Ik zie dat ze er al mee bezig zijn.
Heb me nu aangemeld bij Tele 2. Zie daar dat de website veel soepeler loopt en men ook sneller reageert op vragen.
Kreeg vandaag een brief met eventueel nieuwe contract. Heb nu nog een week de tijd om dat te niet te doen.
Nieuw e-mailadres en andere veranderingen neem ik desnoods voor lief.
Als er mensen zijn die denken dat ik een verkeerde beslissing neem en /of andere ervaringen hebben of advies dan hoor ik dat heel graag.
KPN hoeft men niet te noemen want daar was het nog zeker 10 x zo erg.

jpt
persoonlijk zou ik als ik jou was niet overstappen naar tele2.
lees je eens in op het eu forum over deze provider(boven aan de pagina klikken)zet ook het aantal klachten tegen het aantal klachten hier eens bij elkaar en de leden!
ik vind juist het tegendeel betreffende klanten(service)
bij tele2 slecht berijkbaar geen mail mogelijkheden(alleen virtuele assistent daar zakt echt je broek van af)

ook ik moest vanavond even voor een vriend kontakt zoeken met online heeft totaal 4 telefoontjes gekost.
maar sneller een mens aan de lijn geen achterlijke wachttijden(terwijl er een melding loopt dat deze maar 1 minuut is)
oke men moet een draaiboek aflopen (is overal zo)
maar na het vierde telefoontje nu de technische dienst er op gezet(totaal geen signaal na oplevering vandaag)
wacht af hoe snel dit is opgelost

grts

jaspo
Allereerst bedankt voor je reactie.
Ik ben inderdaad wat huiverig om zo maar over te stappen en daarom hoor ik graag wat anderen ervaren.
Zelf zijn mijn ervaringen met helpdesk niet zo heel goed. Heb ook te maken gehad met helpdesk van Medion en Microsoft en vergeleken bij Online was dat echt super. Steeds meteen antwoord en als men het niet wist dan zeiden ze dat en zouden terugbellen of mailen als de oplossing er was. En dat gebeurde dan ook inderdaad. Terwijl bij online het steeds loze beloftes lijken.
Hoop dat ik meer reacties krijg en wat steviger in mijn schoenen kom om dan de juiste beslissing te nemen.

oppie
Je moet je afvragen of je na 1 ervaring al zon beslissing wilt maken. Doorgeven van een wijziging aan detelefoongids.nl duurt een aantal weken, dat is bij elke provider zo. Is dit zon ramp dat je dan meteen afscheid moet nemen? Misschien geen leuke ervaring maar kijk ook naar de prijs / kwaliteit verhoudingen en stabiliteit van de diensten. Als dat nou allemaal tegenvalt dan zou je keuze in iedergeval evenwichtig tot stand zijn gekomen.

jaspo
Bedankt voor je reactie. Helaas is het niet deze ene ervaring. En wil het besluit om weg te gaan bij online zeker niet zo maar nemen, vandaar dat ik hier vraag over hoe anderen erover denken en of er meer mensen zijn die soortgelijke ervaring hebben.
Wil ook heel nadrukkelijk stellen dat de mensen die mij te woord stonden heel vriendelijk waren. Maar heb van meerdere mensen gehoord dat ze zomaar uit het telefoonboek waren verwijderd en steeds vergeefse pogingen doen om er weer in te komen.
Zo gauw ik weer in telefoonboek sta is wat mij betreft voorlopig alles weer oke. Maar dat men 4 weken nodig heeft om het goed te krijgen is toch erg erg lang lijkt me.
Was ook nog eens een paar keer niet bereikbaar waardoor mensen waren gaan denken dat ik geen telefoon meer had.

azsxdc
Medewerkers kunnen zelf een registratie werken. Mocht dat na xxx weken niet werken en je belt terug. Dan pas kan er een case gemaakt worden ..

Btw www.mijnnummervermelding.nl

xxx= 4 tot 6

jaspo
Dat kan wel zijn, maar men had mij gezegd dat het na 3 weken weer in orde zou zijn. Was het dan niet logisch geweest dat men mij op de hoogte had gehouden dat het langer ging duren,. Nu had het alle schijn ervan dat men helemaal er niet mee bezig was geweest.
Bovendien heeft men bij aanmelding gezegd dat ik gewoon in telefoonboek zou blijven staan, dus had dit probleem nooit mogen ontstaan. Hetzelfde als mij is ook een goede kennis overkomen en ook daar is het nog steeds niet weer goed.
Maar goed heb nog 5 dagen om definitief te beslissen wat ik ga doen.
Overigens bedankt voor de reacties.

azsxdc
dat is dan behoorlijk stom van de medewerker .

Heb je nog gekeken naar www.mijnnummervermelding.nl ?

jaspo
Jazeker. Dat had ik wel al eerder ook gedaan. Maar dacht door je tip er verstandig aan te doen het nog eens te proberen. Maar nee hoor. Daar herkenden ze nog steeds mijn nummer niet en kreeg ik de mededeling dat ik verkeerd nummer ingetoetst had of dat ik anders contact moest opnemen met mijn provider.( Dat is dus ondertussen al 3 x het geval geweest)

TH
@Jaspo maar ook voor anderen,

Ik heb over het algemeen goede ervaringen met de helpdesk.
Fouten worden overal wel gemaakt dat is en blijft vervelend.

Desondanks ben ik altijd goed en correct geholpen.

Ik denk dat veel te maken kan hebben hoe je de helpdesk benaderd.
Als er iets mis gaat of na lang proberen je internet niet werkt raak je al wat ge-irriteerd en als je dan de helpdesk belt loop je het risico
dat dit zijn weerslag heeft in het gesprek met de helpdesk.

Deze mensen zitten de hele dag alle problemen aan te horen en het zullen niet vaak de prettigste gesprekken zijn.
Als ik dan bel en zelfs een lach van de medewerker terug krijg, merk ik dat de helpdeskmedewerker gemotiveerd raakt om de klacht op te lossen.
Dus altijd vriendelijk blijven is erg belangrijk en begrijp dat 1 medewerker niet ale bevoegheden heeft om het hele internetgebeuren met een druk op de knop te regelen.
Soms kost het wat tijd.

Vorig jaar nog voor een kennis de helpdesk gebeld omdat bij de verhuizing tussen KPN en Online de communicatie was misgelopen. Resultaat geen internet op het nieuwe adres. In eerste instantie zou het verhuistraject alsnog opgestart worden met het gevolg dat na 3 weken het zou gaan werken.

Toch heel keurig uitgelegd dat 3 weken zonder internet en telefoon geen optie is, vooral als de verhuizing op correcte wijze aan online is doorgeven.
Goed de volgende dag telefoon terug dat de case versneld is opgestart en vervolgens 3 dagen later wel internet en telefoon.

Kijk en dan bel ik ook nog even terug om ze te bedanken.

O ja, ik ben geen helpdeskmedewerker en heb geen aandelen bij online, maar ik ben er langzamerhand achter gekomen hoe je met de juiste toonzetting en een overwogen woordkeuze andere mensen kunt prikkelen om zich maximaal in te zetten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Communicatie met helpdesk.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk! Helpdesk 1 17 januari 2014, 09:32
09009515 verkeerde helpdesk Helpdesk 2 04 oktober 2013, 22:25
Online helpdesk via e-mail bereiken Frequently Asked Questions 12 19 december 2012, 22:51
Slechte kennis helpdesk, passieve houding Online Klacht over Online 31 16 maart 2011, 07:32
Slechts 4 mbit ondanks bewering helpdesk en modem zelf Snelheid 21 12 januari 2011, 11:15
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:29:59
| frankvdz00:33:48
| ronald schuit01:06:51
| Wanabo03:13:14
| dutch flash03:17:50
| RichieB03:49:03
| Roroko05:03:46
| Hans06:56:46
| Lutz07:54:41
| Sambala10:02:05
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?