obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen verbinding sinds 16-2-2011 :-(
dtmn
Hoi,

Sinds 16 feb heb ik geen verbinding meer met het internet via m'n livebox. M'n adsl-lampje knippert vanaf dat moment snel en blijft dit doen na het stroom eraf te halen, te resetten en hard te resetten. Heb de 16e gelijk gebeld met de helpdesk, deze vertelde mij dat t wss aan de lijn ligt want ze konden vanaf daar mijn modem niet bereiken. Het 'vrijgeven' van de wijkcentrale leidde net zo min tot een signaal. Vervolgens werd verteld dat mijn storing werd doorgezet naar de td. Oplostijd: gem. 5 werkdgn, max 11 werkdgn. Aanvullend: heb de 20 mb/sec verbinding, lijn Isra-modem is korter dan 1 meter, heb al 3 jr wel verbinding en geen vaste telefoon. Ohja woon in Leiderdorp.
Heb vanmiddag even gebeld wat de stand van zaken is en mij werd verteld dat op de 22e eea is doorgezet naar KPN. Gevolgd door de melding min 3 werkdgn, max 10? werkdgn.
Aangezien ik ongeduldig ben en weer het internet op moet en wil is mijn vraag: tips?
 
slayer10027
Beste dtmn, ook hier heb ik geen internet en telefonie, ook mij werd gezegd dat het binnen 11 dagen opgelost zou worden, terwijl het nu al een kleine 17 dagen duurt (13 werkdagen) KPN heeft een wijkonderzoek gedaan maar niemand die weet wat er aan de hand is

Ook ik ben ongeduldig en wil het internet weer op en weer kunnen telefoneren.
Jou contacteren doen ze niet, althans niet eerder dan het is opgelost, ook houden ze je niet op de hoogte van wat ze geprobeerd hebben om de verbinding weer tot stand te kunnen brengen

Na 7x bellen met de helpdesk/klantenservice/monteurs en een nieuw modem te hebben geinstalleerd heb ik ook 5 maal een ander antwoord gehad (de 1 ziet wel het modem, de ander niet, waar een ander zegt dat mijn MAC-adres aan een ander is gegeven, en vervolgens mijn modem plots weer online is), dus al teveel vertrouwen heb ik daar ook niet meer in, ook heb ik elke keer een trouble-shoot moeten doen met hun (terwijl daar een case is)

Elk stukje tevredenheid wat er was is ineens verdwenen, de redelijke offline termijn is nu wel overschreden mijns inziens.

Edit

Inmiddels is mijn probleem sinds een week (1/3/'11) opgelost, maar nog niemand weet hoe het kon zijn dat ik geen verbinding heb/had, dat is nog iets wat ze aan het uitzoeken zijn, elke monteur die ik tot nog toe sprak heeft het over een vreemde zaak waar ze niet uit kunnen komen
Gewijzigd door slayer10027 op 08 maart 2011, 08:50
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding sinds 16-2-2011 :-(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie