obey-robots.txt
07 December 2016, 17:20
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

livebox traint zich niet meer snel in

devi
hallo

een paar maanden geleden had Orange mijn livebox gerestart of gereset rond 10 uur sochtens toen trainde mijn livebox in op 16 tot 17 mbit ong. 16543 of 17230 en na 2 maanden lekker altijd 1600 tot 1700 kb traint mijn livebox alleen nog maar in op
13 mbit :S

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 12268 Kb
Afname Dichtbij : 24.6 (dCool
Ver weg : 7.3 (dCool
SNR-marge Dichtbij : 6 (dCool
Ver weg : 10 (dCool
HEC-teller 0
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 0
ES-teller van 1 dag 0

heb hem net nog een x gereset en gister nacht rond 5 uur ook maar het helpt nix hij blijft tussen 12 en 13 hangen heb hem ook geen een x meer hoger gekregen dan dat

een vriend van mij die bij upc werkt zegt dat Orange je livebox benaderd en wat dingen update of iets waardoor hij weer zo snel intraint want ik heb nog nooit zelf die waardes gehaald toen ik hem snachs of midden in de morgen heb gereset weet iemand hier wat meer raad meer

mja mijn internet is wel super stabiel geworden ben ik wel blij om heb nu al een paar maanden fijn internet tot 13 of 14 mbit maar ik wil gewoon weer die 17 mbit halen want dat moet ik kunnen halen heb ik hiervoor heeen ook gehaald

pls iemand aub vertel mij wat ik kan doen Pfft
Gewijzigd door devi op 24 september 2006, 14:20

devi
iemand de mij kan helpen of komt het door dat het zondag is Pfft

Dloblow
Het enige wat ik je kan melden, is dat dit een probleem van (bijna) iedereen is. Met de laatste updates traint iedereen langzamer in. Als het zo doorgaat zijn we straks 30% downstream kwijt.

Richard
Gelukkig zit ik dan in de "(bijna)" groep, want bij mij traint ie hetzelfde in.Smile
Greetings, Richard.

Tiger
Dloblow schreef:
Het enige wat ik je kan melden, is dat dit een probleem van (bijna) iedereen is. Met de laatste updates traint iedereen langzamer in. Als het zo doorgaat zijn we straks 30% downstream kwijt.

Hallo Dloblow,

Wat jij hier meldt is gewoon niet een juiste weergave jij zegt dat bijna iedereen? dit probleem heeft, weet jij wel hoeveel abonnee's orange heeft? dit zijn er tienduizenden en als je bekijkt hoeveel klachten op dit forum binnen komen is dit maar een percentage van misschien 0,1 %.
Mijn livebox trainde in op 17100 kbps en ik had vannacht en vanmorgen geen internet meer (had nog de oude firmware) na het resetten van de livebox had ik weer internet maar ging ik in snelheid terug van 17100 kbps naar 16992 kbps nogmaals gereset en toen naar 16864 kbps en na de 3e reset terug naar 17188 kbps toen nog een 4e x geprobeerd maar ging toen terug naar 17140 kbps waar ik hem op heb laten staan.
Probeer ook maar eens 3x te resetten om te kijken of dit bij jou ook helpt.
Deze tip heb ik gekregen van mijn buurman bij hem heeft dit ook gewerkt en zoals je ziet bij mij ook.

groetjes, Tiger

cybergrass
hallo allemaal,

Ik zie dat iedereen problemen met zijn snelheid heeft en ik zie ook een mooi statistiekje met allemaal mooie waarden ALLEEN hoe kom je aan die gegevens welk programma geeft die waardes??>?

Ik heb dit orange abo nu 2 weken maar de snelheid is afhankelijk van waar ik download ftp sites etc maar als ik via pay sites (usenet) download dan lukt het in een keer wel om bijna 20000 te halen.

dus ???????????????????

Wanabo
config scherm livebox 192.168.1.1
Ga naar geavanceerd --> Statistieken --> adslstatistieken (zet smileys uit in je post!Wink)
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

FranSol
Goedemiddag,

ik heb het probleem dat mijn internet verbinding van tijd tot tijd wegvalt (± eens in de 3weken en meestal op.vrijdag en op zaterdag).

Door de Livebox te resetten (power off & on), lukt het mij meestal wel weer verbindin te krijgen, echter met een heel lage sneheid van 1200-1400 kb/s downstream en 128 kb up ipv de grbruikelijke 16500 -17500 kb/s.down en 1020 up Het hangt natuurlijk ook van het moment af, ik heb wel gemerkt dat als ik mijn moden reset op een moment dat m.i. weingin gebrukers online zijn ('s morgens vroeg), de snelheid v.d. Livebox hoger wordt.
Mijn Livebox staat ± 40cm van mijn hoofdtlelefoon punt want na diverse emails aan de helpdesk van Wanadoo/Orange zei men dat de afstand tussen Livebox en hoofdtelefoon aansluitpunt niet meer dan 30cm mag bedragen -er wordt echter wél een telefoon kabel van ± 50cm megeleverd met de Livebox! Voorheen was mijn Livebox nl. verbonden met een telef. kabel van 7 mtr. maar het korter maken heef t dus niet een 100% oplossing gebracht v.w.b. het uitvallen van mijn internet berbinding. en ook niet ggeresulteerd in een snellere datatransfer. De Orange helpdesk heeft overigens niet meer gereageeerd op mijn (3) emails van de afgelopen 2 weken...!

Groet,
FransSad

BenV
Nou ik wil jullie problemen wel hebben, kom nooit verder dan 10000 kb/s, is wel teleurstellend die snelheid, maar gezien de afstand tot de centrale tussen 1800 en 2300 meter, al naar gelang welke site ik dit laat testen, lijkt dit het maximum te zijn.
SadSadSadSadSadSad

Wanabo
FranSol schreef:
Door de Livebox te resetten (power off & on), lukt het mij meestal wel weer verbindin te krijgen, echter met een heel lage sneheid van 1200-1400 kb/s downstream en 128 kb up ipv de grbruikelijke 16500 -17500 kb/s.down en 1020 up.

Hang je LB eens op de kop! Hierdoor kan de ontwikkelde warmte beter weg, misschien dat dat helpt. Hier loopt de livebox ook regelmatig vast. Ik heb dat opgelost door er een timer op de voedingsspanning te zetten. 1 maal per dag een automatische reset.

Mijn Livebox staat ± 40cm van mijn hoofdtlelefoon punt want na diverse emails aan de helpdesk van Wanadoo/Orange zei men dat de afstand tussen Livebox en hoofdtelefoon aansluitpunt niet meer dan 30cm mag bedragen -er wordt echter wél een telefoon kabel van ± 50cm megeleverd met de Livebox!

Die 20 cm maakt ook niet uit. Wellicht zeggen ze dit zodat je de aansluitingen nog eens naloopt. Hier is vaak de oorzaak te vinden.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox traint zich niet meer snel in', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:22:29
| Hans03:42:47
| Memooh05:09:26
| Wanabo09:45:33
| Tiger17:56:54
| ronald schuit18:55:23
| ekhhorlings21:15:07
| Lutz21:22:17
| mRcan22:46:35
| dutch flash23:03:00
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.