obey-robots.txt
11 December 2016, 08:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Online spelen niet mogelijk na laatste update Thomson

revdpoel
Hallo

ik heb de Thomson TG712
Sinds de laatste update (kreeg ongeveer week geleden bericht dat er onderhoud zou worden uigevoerd waarvoor evt reset noodzakelijk was) kan mijn zoon (verbonden met kabel aan Thomson) niet meer online connecten aan andere spelers in het spel Command and Conquer Zero Hour. Ik heb geen reset gedaan omdat alles (telefonie, internet) gewoon werkte.
Ik zie ook dat er aan de instellingen in modem mijns inziens niets is gewijzigd

Wat kan een oorzaak zijn?

groet
ROn

azsxdc
Je hebt een nieuwe ip-adres gekregen, kan het zijn dat je nieuwe ip adres is geblokkeerd ? neem contact op met de serverbeheerder

revdpoel
Hoe neem ik contact op met de serverbeheerder?
Kan ikzelf zien of IP-adres is geblokkeerd?

azsxdc
aan de hand van de foutmeldingen zou je dat misschien kunnen zien..

je bent toch geconnected met een server of ben je direct met je vrienden verbonden ??

op www.myip.nl zie je je huidige ip adres

revdpoel
geconnect via een server
maar ja, weet ik wie de beheerder is

zou het zin hebben het spel opnieuw te installeren?

azsxdc
Je weet welke server het is? Hebben ze geen website? Meestal kun je toch wel contact zien te krijgen
Gewijzigd door azsxdc op 04 maart 2011, 12:20

ShadowAS1
Ik heb dit ook. alleen dan alleen voor Call of Duty MW2. Andere spellen (titanRose, Command and Conquer red alert 3, CoD Black Ops) werken gewoon
967853524

prithvi1995
Ook ik heb dit.
Ik heb ook al geprobeerd om een (willekeurige) poort te openen en dat zonder succes.
Voorheen werkte dit wel.
Heb al lopen spelen met uPnP, maar daarmee werkte MW2 ook niet, nog steeds strict.
Een reset heb ik al gedaan, ook zonder succes.

Kan iemand ons toch nog verder helpen, want dit is een heel irritant probleem aangezien ik veel met servers werk en dus de poorten open moet hebben staan om al mijn servers te laten werken.

Met vriendelijke groet,

Prithvi1995
Smile

ShadowAS1
al geprobeert te resetten. werkte voor mij)
967853524

I R Baboon
Doen jullie alleen maar een normale reset (herstart) of een reset naar fabrieksinstellingen?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online spelen niet mogelijk na laatste update Thomson', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:29:32
| vdbits06:40:43
| Wanabo09:38:20
| Carlovanlent11:26:56
| Matthy Alblas13:43:30
| ronald schuit14:11:38
| famcai14:45:41
| cdb19:24:54
| peukevreugd21:50:55
| johan32421:51:49
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.