obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Online spelen niet mogelijk na laatste update Thomson
revdpoel
Hallo

ik heb de Thomson TG712
Sinds de laatste update (kreeg ongeveer week geleden bericht dat er onderhoud zou worden uigevoerd waarvoor evt reset noodzakelijk was) kan mijn zoon (verbonden met kabel aan Thomson) niet meer online connecten aan andere spelers in het spel Command and Conquer Zero Hour. Ik heb geen reset gedaan omdat alles (telefonie, internet) gewoon werkte.
Ik zie ook dat er aan de instellingen in modem mijns inziens niets is gewijzigd

Wat kan een oorzaak zijn?

groet
ROn
 
revdpoel
Hoe neem ik contact op met de serverbeheerder?
Kan ikzelf zien of IP-adres is geblokkeerd?
 
revdpoel
geconnect via een server
maar ja, weet ik wie de beheerder is

zou het zin hebben het spel opnieuw te installeren?
 
ShadowAS1
Ik heb dit ook. alleen dan alleen voor Call of Duty MW2. Andere spellen (titanRose, Command and Conquer red alert 3, CoD Black Ops) werken gewoon
967853524
 
prithvi1995
Ook ik heb dit.
Ik heb ook al geprobeerd om een (willekeurige) poort te openen en dat zonder succes.
Voorheen werkte dit wel.
Heb al lopen spelen met uPnP, maar daarmee werkte MW2 ook niet, nog steeds strict.
Een reset heb ik al gedaan, ook zonder succes.

Kan iemand ons toch nog verder helpen, want dit is een heel irritant probleem aangezien ik veel met servers werk en dus de poorten open moet hebben staan om al mijn servers te laten werken.

Met vriendelijke groet,

Prithvi1995
Smile
 
ShadowAS1
al geprobeert te resetten. werkte voor mij)
967853524
 
I R Baboon
Doen jullie alleen maar een normale reset (herstart) of een reset naar fabrieksinstellingen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
prithvi1995
ik heb eerst een paar keer mn modem normaal laten herstarten, pas later ging ik hem resetten met het knopje aan de achterkant.

om dat te doen moet je het knopje ingedrukt houden totdat de modem uitgaat en daarna word het lampje oranje en dan kan je het loslaten en je moet wachten tot alle lampjes weer groen zijn, zoals het voorheen ook was.
 
I R Baboon
Dat is de correcte procedure.

Belangrijkste om weten is dat je niet UPnP en poorten openen tegelijk ingesteld hebt.
Het is altijd de een of de ander.

In het UPnP log van de router kan je zien of UPnP wel werkt op je router.
Als beide methodes niet werken, heb je inderdaad een probleem.

Je kan eens een ander modem/router lenen om je eigen router uit te sluiten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online spelen niet mogelijk na laatste update Thomson', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie