obey-robots.txt
08 December 2016, 17:00
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Thomson 712

nonrouter
Hallo beste menen, ik heb enkele dagen gelden een nieuw Thomson 712 modem van Online gekregen omdat mijn oude wanadoo live box was overleden. Nu doet zich het volgende probleem voor: iedere keer als ik het internet op wil, wordt de pagina ingeladen, maar blijft dan in de wacht staan, is dus niet volledig, en niet benaderbaar. Om dit op te lossen moet ik het modem uit en aan schakelen. vervolgens werkt alles weer probleemloos. Ik had dit probleem nooit met de Livebox. Ligt dit nu aan het Thomson modem of ergens anders aan?

Met vriendelijke groet, Frans

azsxdc
bij alle websites?

probeer het volgende

open twee cmd vensters:

bij de ene : ping -t 192.168.1.254

bij de andere ping -t 8.8.8.8

hij zal bij beiden pingen. meld even bij welke hij een time out bij opdracht geeft en of het bij beiden gebeurt Smile
Gewijzigd door azsxdc op 06 maart 2011, 01:29

nonrouter
Hallo AZSXDC,

Ze geven geen van beiden een time out en blijven beiden gewoon pingen.

azsxdc
ok, voor de duidelijkheid; dus wanneer jij geen verbinding hebt, blijft hij alsnog pingen ?

I R Baboon
Doe eens een ipconfig /all in de DOS box en copy/paste dit hier eens in het forum.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

nonrouter
Hallo, ik zal beide testen nogmaals uitvoeren. voor de duidelijkheid, mijn startpagina wordt wel ingeladen, maar schiet vervolgens op slot. de cursor geeft dan nog steeds laden aan. Ik heb dus naar mijn mening wel verbinding, maar het lijkt erop dat ergens de zaak wordt afgeblokt. Ik zal deze beide testen dus herhalen als mijn pagina opbouw stokt.

TCP_IP
Probeer ook even een andere browser zoals Firefox/chrome/safari/Opera.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

nonrouter
Ik heb als browser Firefox, Ik heb de ping test gedaan, ze geven beiden een time out!! het is heel vreemd, vanochtend werkte alles correct, pagina's werden gewoon ingeladen. Vanavond was het weer mis. Ik snap er niets meer van, ga maar eens even een mailtje naar online sturen of het misschien niet een instelling in de router is.

I R Baboon
I R Baboon schreef:
Doe eens een ipconfig /all in de DOS box en copy/paste dit hier eens in het forum.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

nonrouter
Hallo Baboon,

Wil ik wel doen, maar geef ik dan niet mijn complete ip adres vrij aan kwaadwilligen? Ik heb begrepen dat mijn IP adres het unieke adres van mijn PC is. Anders graag even contact per E-mail.

Groeten, Frans.

Ik heb vanavond mijn modem nu 4x aan en uitgeschakeld, kan het zo zijn dat dit Thomson modem iedere keer een nieuw ip adres geeft?

Groeten, Frans.......

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson 712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten 7 01 juli 2015, 18:47
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen 34 31 maart 2015, 17:47
Thomson 712 Probleem Thomson configuratie en problemen 30 29 mei 2014, 18:25
Test Thomson TG 712 Storing 9 20 december 2013, 15:24
Thomson ST706 Nat type 3 probleem ps3 Speedtouch 706 configuratie en problemen 26 25 oktober 2013, 01:20
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tiger< 5 mins
| Wanabo02:14:48
| Huubke6804:21:02
| dutch flash05:19:19
| peukevreugd06:15:57
| Ronsworld17:54:48
| earlgrey7219:18:15
| Hans20:03:40
| Ano20:33:47
| dutch123:16:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.